jahad_header (5)

سازمان امور اراضی کشور دستگاه برتر کشور در سال 979716/18

 

 

سازمان امور اراضی کشور دستگاه برتر کشور در سال ۹۷

در چهاردهمین جشنواره شهید رجایی سازمان امور اراضی دستگاه‌ برگزیده کشوری شد

 

بنا بر گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: سازمان امور اراضي كشور در چهاردهمين جشنواره شهيد رجايي به عنوان دستگاه برتر كشوري در بخش شاخص هاي اختصاصي برگزيده شد و مهندس اورنگي رييس سازمان لوح تقدير دستگاه برتر را از رييس جمهور  دريافت كرد.

سازمان امور اراضی کشور در چهاردهمین جشنواره شهید رجایی که با حضور دکتر حسن روحانی رئیس جمهور در تهران برگزار شد به عنوان دستگاه‌ برگزیده کشوری در بخش شاخص‌های اختصاصی معرفی شد.

چهاردهمین جشنواره شهید رجایی با هدف گرامیداشت هفته دولت و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به مردم با حضور دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری و با شعار «شفافیت و حکمرانی خوب در سایه توسعه مشارکت مردم، ارتقاء سلامت اداری و توسعه دولت الکترونیک» در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد.

رئیس جمهور در این مراسم با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت : امروز باید آستین‌ها را برای خدمت به کشور و مردم بالا بزنیم به گونه‌ای که مردم احساس کنند اگر به اداره‌ای مراجعه می‌کنند، کارشان نسبت به گذشته زودتر انجام می‌شود و از احترام بیشتری برخوردار هستند و بایستی مسابقه خدمت به استان‌ها ایجاد کرد و چنانچه استانی خدمت بهتری به مردم ارائه می‌کند، مسئولین آن مورد تشویق قرار بگیرند.

دکتر روحانی ادامه داد: باید زمان خدمت‌رسانی به مردم کوتاه و دقیق شود، نباید مهر و امضایی که در دست مسئولی قرار دارد به ابزاری برای قدرت‌نمایی و فخرفروشی تبدیل شود و نباید بر سر مردم برای کاری که انجام می‌دهید، منتی بگذارید، چرا که مردم ولی‌نعمت و آقای ما هستند.

بر اساس اعلام ستاد برگزاری جشنواره شهید رجایی دستگاه‌های برگزیده در ۶ سطح تقسیم بندی شده بودند که در شاخصه‌های اختصاصی، سازمان امور اراضی کشور به همراه وزارت آموزش و پرورش به عنوان دستگاه برتر برگزیده و معرفی شد و مهندس علیرضا اورنگی رییس سازمان امور اراضی کشور لوح تقدیر دستگاه برتر را از دکتر روحانی رییس جمهور کشورمان دریافت کرد.  

 

 

 


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.