jahad_header (5)

حضور صنایع بسته بندی و فرآوری خرمای خوزستان در نمایشگاه ایران اکسپو

حضور صنایع بسته بندی و فرآوری خرمای خوزستان در نمایشگاه ایران اکسپو

برند لینه کارون در زمینه صنایع فرآوری و بسته بندی خرما یک از تولیدکنندگان خوزستان برای حضور در نمایشگاه ایران اکسپو است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: امیر محیسنی صاحب برند لینه کارون در زمینه صنایع فرآوری و بسته بندی خرما است که پس از سال ها فعالیت در مشاغل خرد خانگی در شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز مشغول به فعالیت است.

زمینه فعالیت وی در تولید محصولات فرآوری شده خرما ازجمله شیرینی و شکلات بر پایه خرما ، خرمای مجلسی و ... است که علاوه بر مصرف خانگی و فروشگاه ها در هتل های شهرهای زیارتی مشهد و کربلا عرضه می شود.

وی می گوید: با توجه به این که شیرینی جات و خرما در  کشورهای حوزه خلیج فارس مشتریان بیشتری دارد پیشنهاداتی از سوی کشورهای عمان، عراق و بحرین برای عقد قرارداد و راه اندازی فروشگاه در این کشورها داشته ایم.

محیسنی افزود: در جنوب کشور فرآوری فرآوری خرما به صورتی که کارخانه لینه کارون انجام می دهد صورت نمی گیرد و از این لحاظ این برند جایگاه ویژه ای پیدا کرده است.   

وی هدف از تشکیل کارخانه را افزایش ارزش افزوده خرما عنوان و اظهار کرد: بیشترین رقم خرمای بسته بندی شده و فرآوری شده در این کارخانه استعمران است.

محیسنی با اشاره به تسهیلاتی که از سوی دولت به کارخانه تخصیص یافته اظهار داشت:با اختصاص این تسهیلات در سال جهش تولید و مشارکت های مردمی ظرفیت کارخانه از ۱۵ تن به  ۲۰۰۰ تن ارتقاء خواهد یافت.

 وی با بیان اینکه عمده فروش ما به صورت اینترتنی بوده است  تصریح کرد: راه اندازی این کارخانه اشتغالزایی ۲۰ نفر به صورت مستقیم و  ۵۰ نفر به صورت غیر مستقیم را بدنبال داشته است.

شایان ذکر است برند لینه کارون یکی از نمایندگان استان خوزستان   در نمایشگاه ایران اکسپو است

 نمایشگاه ایران اکسپو از ۸ لغایت ۱۲ اردیبهشت ماه در تهران برگزار می شود.

 

 

 


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.