اولین قدم در راه اندازی و طراحی یک وب سایت موفق ، بررسی دقیق نیازها و خدماتی است که وب سایت می بایست در اختیار بازدیدکنندگان سایت قرار دهد. باقی مراحل طراحی منوط به شناسایی بسیار دقیق مخاطبان وب سایت و همچنین دلایل اصلی راه اندازی سایت خواهد بود. شناسایی سطوح مختلف بازدیدکنندگان وب سایت، شناسایی سلایق و سطح تحصیلات، شناسایی سطوح اجتماعی مخاطبان و بازدیدکنندگان سایت، بررسی سطح دانش مخاطبان در کاربری اینترنت، کیفیت دسترسی کاربران به اینترنت پر سرعت، شناسایی دقیق نیازها و روش برطرف نمودن این نیازها توسط سایت، و سایر پارامترهایی از این دست، همه و همه ما را در رسیدن به هدف نهایی که همانا طراحی سایت موفق ، محبوب ، کاربردی با میزان بازدهی بالا است یاری خواهد نمود. بدیهی است در این مرحله از طراحی سایت ، هرگونه اشتباه و یا نادیده گرفتن نیازهای کاربران صدمات جبران ناپذیری را به فرآیند طراحی وبسایت خواهد زد.
مديرعامل شركت بازرگاني دولتي ايران گفت: به لحاظ ذخاير استراتژيك هيچ كمبودي در كشور وجود ندارد و با ورود شكرهاي داخلي و وارداتي به بازار، قيمت ها به ميزان محسوسي كاهش خواهد يافت.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني وزارت جهاد كشاورزي به نقل از روابط عمومي شركت بازرگاني دولتي ايران؛ دكتر قنبري اظهار كرد: در حال حاضر 55 هزار تن شكر از بندر امام در حال تخليه است و تا آخر هفته 70 هزار تن شكر ديگر وارد كشور ميشود.
دكتر قنبري افزود: 30 هزار تن شكر ديگر قرار است تا پايان ماه آينده وارد كشور شود. لذا با اين حجم از واردات، 155 هزار تن شكر ذخيره خواهد شد و اين ميزان موجودي شكر با توجه به توليد داخلي و وارداتي كه از سوي بخش خصوصي صورت ميگيرد، بيش از نياز بازار است.
وي هدف دولت را عرضه بيش از تقاضا براي ثبات قيمتها در بخش كالاهاي اساسي اعلام و تصريح كرد: تاكنون دليل منطقي براي افزايش قيمت شكر نيافتهايم و برخيها با دلال بازي ميخواهند قيمتها را افزايش دهند تا بواسطه رشد نرخها، سودي عايدشان شود.
معاون وزير جهاد كشاورزي تأكيد كرد: افرادي كه شكر احتكار كرده باشند، بزودي ضرر زيادي خواهند كرد چرا كه تا چند روز آينده، علاوه بر شكر وارداتي، شكر توليد داخلي هم وارد بازار خواهد شد و از 10 روز آينده قيمت اين محصول در بازار كاهش پيدا ميكند و به قيمت واقعي ميرسد.
دكتر قنبري اضافه كرد: بخش خصوصي اكنون بين 200 تا 300 هزار تن شكر دارد كه با واردات جديد آنها، اين رقم سير صعودي به خود ميگيرد.
اولین قدم در راه اندازی و طراحی یک وب سایت موفق ، بررسی دقیق نیازها و خدماتی است که وب سایت می بایست در اختیار بازدیدکنندگان سایت قرار دهد. باقی مراحل طراحی منوط به شناسایی بسیار دقیق مخاطبان وب سایت و همچنین دلایل اصلی راه اندازی سایت خواهد بود. شناسایی سطوح مختلف بازدیدکنندگان وب سایت، شناسایی سلایق و سطح تحصیلات، شناسایی سطوح اجتماعی مخاطبان و بازدیدکنندگان سایت، بررسی سطح دانش مخاطبان در کاربری اینترنت، کیفیت دسترسی کاربران به اینترنت پر سرعت، شناسایی دقیق نیازها و روش برطرف نمودن این نیازها توسط سایت، و سایر پارامترهایی از این دست، همه و همه ما را در رسیدن به هدف نهایی که همانا طراحی سایت موفق ، محبوب ، کاربردی با میزان بازدهی بالا است یاری خواهد نمود. بدیهی است در این مرحله از طراحی سایت ، هرگونه اشتباه و یا نادیده گرفتن نیازهای کاربران صدمات جبران ناپذیری را به فرآیند طراحی وبسایت خواهد زد.