jahad_header-mod-tosa-bazargani

اولین قدم در راه اندازی و طراحی یک وب سایت موفق ، بررسی دقیق نیازها و خدماتی است که وب سایت می بایست در اختیار بازدیدکنندگان سایت قرار دهد. باقی مراحل طراحی منوط به شناسایی بسیار دقیق مخاطبان وب سایت و همچنین دلایل اصلی راه اندازی سایت خواهد بود. شناسایی سطوح مختلف بازدیدکنندگان وب سایت، شناسایی سلایق و سطح تحصیلات، شناسایی سطوح اجتماعی مخاطبان و بازدیدکنندگان سایت، بررسی سطح دانش مخاطبان در کاربری اینترنت، کیفیت دسترسی کاربران به اینترنت پر سرعت، شناسایی دقیق نیازها و روش برطرف نمودن این نیازها توسط سایت، و سایر پارامترهایی از این دست، همه و همه ما را در رسیدن به هدف نهایی که همانا طراحی سایت موفق ، محبوب ، کاربردی با میزان بازدهی بالا است یاری خواهد نمود. بدیهی است در این مرحله از طراحی سایت ، هرگونه اشتباه و یا نادیده گرفتن نیازهای کاربران صدمات جبران ناپذیری را به فرآیند طراحی وبسایت خواهد زد.

  • مقام معظم رهبري: سال 1395، « سال اقتصاد مقاومتي ؛ اقدام و عمل » - به اطلاع همكاران محترم مي رساند كه  فيش حقوق كاركنان سازمان جهادكشاورزي استان خوزستان، ماه  فروردين (1) سال 1395 و ماههاي قبل از آن  در اين پورتال قرار داده شده است.

پيش بيني معامله دانه هاي روغني و گندم در بورس كالا/ مابه التفاوت قيمت ذرت ظرف دو هفته پرداخت مي شود

به گزارش پايگاه اطلاع رساني وزارت جهادكشاورزي، دكتر حامد سلطاني نژاد امروز يكشنبه در نشست مطبوعاتي افزود: امسال ما به التفاوت قيمت جو در بازار و قيمت تضميني در بورس كالاي كشاورزي با تاخير انجام شد اما با برنامه ريزي هاي انجام شده و مساعدت وزارت جهادكشاورزي ما به التفاوت قيمت ذرت در قالب قيمت تضميني طبق قانون و ظرف دو هفته در وجه كشاورزان كارسازي مي شود.
وي ارزش مبادلات محصولات كشاورزي در بورس كالا را در سال جاري نزديك به دو هزار ميليارد تومان اعلام كرد و گفت: هدفگذاري ما اين است كه محصولات كشاورزي حداقل 30 درصد معاملات بورس كالا را به خود اختصاص دهد.
سلطاني نژاد با تاكيد بر استقرارسياست بازار محور به جاي سوبسيد محور در بخش كشاورزي به منظور توسعه حوزه بازرگاني وايجاد بازار موثر و پرمنفعت اظهار داشت: وزير جهادكشاورزي حامي سياست هاي بازار محور است و اين نگاه به بورس كالا كمك كرده كه سياست قيمت تضميني را در مورد محصولات ذرت و جو در سال 95 اجرا كند.
احتمال ورود دانه هاي روغني و گندم در بورس كالا
وي در پاسخ به پرسش خبرنگار ما درباره ورود ساير محصولات كشاورزي در بورس كالاي ايران در سال آينده در قالب سياست قيمت تضميني گفت: پيش بيني مي شود دانه هاي روغني و گندم كه ماندگاري دارند از سال آينده در بورس كالا معامله شوند.
وي ادامه داد: ورود ديگر محصولات كشاورزي در بورس كالاي ايران به جمع بندي ما و وزارت جهاد كشاورزي بستگي دارد و هر يك از محصولات به خصوص گندم كه يارانه دريافت مي كنند داراي ملاحظاتي هستند.
سلطاني نژاد تصريح كرد :معاملات ذرت و جو كه ماندگاري بيشتري دارند در سال آينده نيز در قالب قيمت تضميني در بورس كالا انجام مي شوند.
وي اذعان داشت: در مورد محصولاتي كه ماندگاري كمتري دارند و نگهداري طولاني آن در انبارها ميسر نيست بايد از ساختارهايي مانند فروش سلف و قرارداد اختيار معامله استفاده كرد.
مديرعامل شركت بورس كالاي ايران در مورد جو مورد معامله در بورس كالا گفت: امسال اطلاعات مربوط به 65 هزار كشاورز كه جو كاشته بودند در سامانه ثبت شد كه از اين تعداد بيش از 62 هزار و 500 نفر كل پول خود را با مساعدت وزارت جهاد كشاورزي تحويل گرفتند.
وي ادامه داد: 98 تا 99 درصد جوكاران مابه التفاوت قيمت بازار جو و قيمت تضميني را دريافت كردند.
سلطاني نژاد كل حجم معاملاتي جو تا ديروز در بازار فيزيكي را يك ميليون و 85 هزار تن و در بازار گواهي سپرده كالايي را 66 هزار تن عنوان كرد.
وي گفت: ارزش كل معاملات جو 804 ميليارد تومان بوده است.
سلطاني نژاد افزود: بيش از 306 ميليارد تومان نيز مابه التفاوت در وجه توليدكنندگان جو كارسازي شده است.
وي كل پول پرداختي به جوكاران را يك هزار و 100 ميليارد تومان اعلام كرد.
مدير عامل شركت بورس كالاي ايران ابراز اميدواري كرد كه در حوزه محصولات استراتژيك، طرح قيمت تضميني به طور كامل در سال آينده اجرا شود.
وي در مورد تاثير قيمت هاي جهاني بر قيمت بورس كالاي ايران اظهار داشت: در بورس كالا، قيمت ها تابعي از قيمت جهاني است، اما در عين حال قيمت تضميني براي حمايت از محصولات استراتژيك كشور وضع شده است.
سلطاني نژاد درباره انبارهاي تحت نظارت شركت بورس كالاي ايران نيز چنين توضيح داد: بورس كالا تلاش مي كند كه انبارهايي با استانداردهاي بين المللي در حوزه كشاورزي پذيرش كند كه البته تعداد اين انبارها در كشور كم است و اكنون نزديك به 50 انبار پذيرش كرده ايم.
وي در همين حال بر فرهنگ سازي شناخت و استفاده از بورس كالا براي شفاف سازي قيمت و فروش محصولات كشاورزي و به منظور مشاركت بيشتر توليدكنندگان و معامله كنندگان در اين عرصه تاكيد كرد.

 

 


اولین قدم در راه اندازی و طراحی یک وب سایت موفق ، بررسی دقیق نیازها و خدماتی است که وب سایت می بایست در اختیار بازدیدکنندگان سایت قرار دهد. باقی مراحل طراحی منوط به شناسایی بسیار دقیق مخاطبان وب سایت و همچنین دلایل اصلی راه اندازی سایت خواهد بود. شناسایی سطوح مختلف بازدیدکنندگان وب سایت، شناسایی سلایق و سطح تحصیلات، شناسایی سطوح اجتماعی مخاطبان و بازدیدکنندگان سایت، بررسی سطح دانش مخاطبان در کاربری اینترنت، کیفیت دسترسی کاربران به اینترنت پر سرعت، شناسایی دقیق نیازها و روش برطرف نمودن این نیازها توسط سایت، و سایر پارامترهایی از این دست، همه و همه ما را در رسیدن به هدف نهایی که همانا طراحی سایت موفق ، محبوب ، کاربردی با میزان بازدهی بالا است یاری خواهد نمود. بدیهی است در این مرحله از طراحی سایت ، هرگونه اشتباه و یا نادیده گرفتن نیازهای کاربران صدمات جبران ناپذیری را به فرآیند طراحی وبسایت خواهد زد.