jahad_header -moa-btd

اولین قدم در راه اندازی و طراحی یک وب سایت موفق ، بررسی دقیق نیازها و خدماتی است که وب سایت می بایست در اختیار بازدیدکنندگان سایت قرار دهد. باقی مراحل طراحی منوط به شناسایی بسیار دقیق مخاطبان وب سایت و همچنین دلایل اصلی راه اندازی سایت خواهد بود. شناسایی سطوح مختلف بازدیدکنندگان وب سایت، شناسایی سلایق و سطح تحصیلات، شناسایی سطوح اجتماعی مخاطبان و بازدیدکنندگان سایت، بررسی سطح دانش مخاطبان در کاربری اینترنت، کیفیت دسترسی کاربران به اینترنت پر سرعت، شناسایی دقیق نیازها و روش برطرف نمودن این نیازها توسط سایت، و سایر پارامترهایی از این دست، همه و همه ما را در رسیدن به هدف نهایی که همانا طراحی سایت موفق ، محبوب ، کاربردی با میزان بازدهی بالا است یاری خواهد نمود. بدیهی است در این مرحله از طراحی سایت ، هرگونه اشتباه و یا نادیده گرفتن نیازهای کاربران صدمات جبران ناپذیری را به فرآیند طراحی وبسایت خواهد زد.

شرح وظایف

کتابچه وظیفه جدید امو دام 

 

معاونت بهبود توليدات دامي  :

-     راهبري ونظارت بر امور مربوط به بهبود و افزايش توليد دام وفرآورده هاي دامي وكنترل جمعيت آن در استان در چارچوب سياستهاي كلان وزارت جهاد كشاورزي  .

-     تهيه  برنامه و بودجه پيشنهادي ساليانه توليد محصولات دامي و ارائه به واحدهاي ذيربط جهت تصويب وتنظيم برنامه كلان توليد محصولات دامي استان .

-     نظارت مستمر بر پيشبرد برنامه هاي عمراني توسعه دامپروري در سازمان استان براساس سياستهاي مصوب و بخشنامه ها و دستورالعملهاي مربوطه .

-     اتخاذ تدابير لازم درجهت حفظ و بهبود منابع دام و طيور و  اصلاح نژاد گونه هاي برتر دامي .

-     تهيه و تدوين الگوها و دستورالعملهاي فني و ترويجي مربوط به تغذيه ، بهداشت و بهبود جايگاه ، پرورش و اصلاح نژاد انواع دام و طيور .

-     ايجاد تعامل مناسب با واحد فني و مهندسي سازمان بمنظور كنترل فني پروژه هاي دامپروري ، تبادل اطلاعات فني و بهبود روشهاي عملياتي .

-     بررسي و اقدامات لازم درجهت معرفي و تامين منابع غذائي دام استان و نيز برآورد نيازهاي غذاي دام و فرآورده ها وتجهيزات مربوطه در چارچوب سياستهاي مصوب .

-     بررسي ، تدوين و به روز نگهداشتن نظام هاي موجود دامپروري استان .

 

 مديريت امور دام :

-    راهبري ، نظارت و اجراي سياستهاي كلان وزارت جهاد كشاورزي در زمينه توسعه و بهبود توليد محصولات دامي در محدوده استان در چارچوب اهداف و برنامه هاي مصوب .

-    انجام برنامه ريزيهاي لازم جهت توسعه فعاليتهاي پرورش انواع دام با هدف افزايش ميزان توليد با بررسي و شناخت موانع و مشكلات موجوددر مسير توسعه توليد محصولات دامي  .

-    تهيه و تدوين الگوها و دستورالعملهاي فني جهت ترويج روشهاي بهينه  تغذيه ، بهداشت و اصلاح نژاد انواع دام با هماهنگي مديريت ترويج كشاورزي .

-    تهيه و تدوين  الگوها و دستورالعملهاي فني جهت احداث و بهسازي جايگاه هاي پرورش دام و برنامه ريزي جهت اصلاح جايگاه فرسوده پرورش دام به جايگاه هاي مدرن .

-    برآورد و پيشنهاد كميت ماشين آلات وادوات مورد نياز جهت مكانيزه نمودن فعاليتهاي دامپروري و انعكاس به اداره فناوريهاي مكانيزه كشاورزي جهت تامين آنها .

-    هماهنگي با واحد صدور پروانه ها ومجوز ها جهت بررسي صلاحيت و شرايط فني متقاضيان صدور پروانه ومجوز دامپروري در سطح استان .

 

مديريت امور طيور :

-     راهبري ، نظارت و اجراي سياستهاي كلان وزارت جهاد كشاورزي در زمينه توسعه و بهبود توليد محصولات طيور و زنبور عسل  در محدوده استان در چارچوب اهداف و برنامه هاي مصوب .

-     انجام برنامه ريزيهاي لازم جهت توسعه فعاليتهاي پرورش طيور و زنبور عسل  با هدف افزايش ميزان توليد با بررسي و شناخت موانع و مشكلات موجود در مسير توسعه توليدات طيور و زنبور عسل استان .

-     تهيه و تدوين الگوها و دستورالعملهاي فني جهت ترويج روشهاي بهينه  تغذيه ، بهداشت و جايگاه نگهداري ، پرورش و اصلاح نژاد انواع طيور و زنبورعسل با هماهنگي مديريت ترويج كشاورزي .

-     تهيه و تدوين  الگوها و دستورالعملهاي فني و ترويجي جهت احداث و بهسازي جايگاه هاي پرورش طيور و زنبور عسل و برنامه ريزي جهت اصلاح جايگاه فرسوده به جايگاه هاي مدرن .

-     تهيه و تدوين دستورالعملهاي فني مربوط به كاربري ونحوه بهره برداري از ماشين آلات و ادوات دامپروري و ابلاغ آن به واحدهاي اجرايي مستقر در شهرستان .

-     برآورد و پيشنهاد كميت ماشين آلات وادوات مورد نياز جهت مكانيزه نمودن فعاليتهاي دامپروري و انعكاس به اداره فناوريهاي مكانيزه كشاورزي جهت تامين آنها .

-     هماهنگي با واحد صدور پروانه ها ومجوز ها جهت بررسي صلاحيت و شرايط فني متقاضيان صدور پروانه ومجوز پرورش طيور و زنبور عسل  در سطح استان .

 

اولین قدم در راه اندازی و طراحی یک وب سایت موفق ، بررسی دقیق نیازها و خدماتی است که وب سایت می بایست در اختیار بازدیدکنندگان سایت قرار دهد. باقی مراحل طراحی منوط به شناسایی بسیار دقیق مخاطبان وب سایت و همچنین دلایل اصلی راه اندازی سایت خواهد بود. شناسایی سطوح مختلف بازدیدکنندگان وب سایت، شناسایی سلایق و سطح تحصیلات، شناسایی سطوح اجتماعی مخاطبان و بازدیدکنندگان سایت، بررسی سطح دانش مخاطبان در کاربری اینترنت، کیفیت دسترسی کاربران به اینترنت پر سرعت، شناسایی دقیق نیازها و روش برطرف نمودن این نیازها توسط سایت، و سایر پارامترهایی از این دست، همه و همه ما را در رسیدن به هدف نهایی که همانا طراحی سایت موفق ، محبوب ، کاربردی با میزان بازدهی بالا است یاری خواهد نمود. بدیهی است در این مرحله از طراحی سایت ، هرگونه اشتباه و یا نادیده گرفتن نیازهای کاربران صدمات جبران ناپذیری را به فرآیند طراحی وبسایت خواهد زد.