jahad_header (5)

بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان از کشتارگاه صنعتی دام باوی

بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان از کشتارگاه صنعتی دام باوی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان  در بازدید از کشتارگاه صنعتی باوی گفت: با راه اندازی کامل این واحد تولیدی آینده روشنی برای استان خوزستان و به تبع آن جنوب غرب کشور رقم خواهد خورد.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: معاون استاندار به همراه مدیر کل امور اقتصادی استانداری، معاون سلامت دامپزشکی استان و مدیران دستگاه های مرتبط از بخش های مختلف کشتارگاه صنعتی دام باوی بازدید کردند.

در این بازدید آقارضا فتوحی معاون استاندار با بیان این که کشتارگاه صنعتی دام رامین از به روز ترین کشتارگاه های دام در سطح کشور است گفت: با راه اندازی کامل این واحد تولیدی آینده روشنی برای استان خوزستان و به تبع آن جنوب غرب کشور رقم خواهد خورد.

وی با اشاره به این که کشتارگاه صنعتی دام رامین از نظر تجهیرات جز کشتارگاههای به روز دنیا است عنوان کرد: با توجه به وجود کارشناسان و دامپزشکان حاضر در این مجتمع کشتارگاهی دام و انجام نظارت های عالیه بهداشتی دامپزشکی بر روند خط کشتار از مرحله ورود دام تا بسته بندی و ارسال به بازار مصرف این اطمینان داده می شود که گوشت مصرف خانوار با تاییدهای بهداشتی دامپزشکی وارد بازار مصرف می گردد.

فتوحی اضافه کرد: این کشتارگاه می تواند بعنوان الگوی کامل برای تنظیم بازار گوشت قرمز در مناطق جنوب کشور نقش اساسی داشته باشد که با ظرفیت کشتار تنها در یک شیفت که بالغ بر بیش از یک هزار راس دام سبک و یکصد راس دام سنگین را میتواند کشتار نماید.

وی در خصوص اشتغال زایی این واحد تصریح نمود: در حال حاضر و در فاز آزمایشی بالغ بر ۱۰۰ نفر مشغول به کار هستند که امید بر آنست که با افتتاح مراحل کامل این مجتمع کشتارگاهی اشتغال زایی مستقیم را به ۳ برابر افزایش دهیم.

 

 

 


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.