jahad_header (5)

۲۲ اسفند ماه سالروز تشکیل بنیاد شهید در سال ۵۸ به فرمان امام خمینی (ره) و روز بزرگداشت شهدا گرامی باد


۲۲ اسفند ماه سالروز تشکیل بنیاد شهید در سال ۵۸ به فرمان امام خمینی (ره) و روز بزرگداشت شهدا گرامی باد

رییس اداره امور ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی خوزستان ۲۲ اسفند سالروز تشکیل بنیاد شهید در سال ۵۸ به فرمان امام خمینی (ره) و روز بزرگداشت شهدا را گرامی داشت.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، سید طاهر موسوی صالحی رییس اداره امور ایثارگران سازمان گفت: ۲۲ اسفند ماه سالروز تشکیل بنیاد شهید در سال ۵۸ به فرمان امام خمینی (ره) است که در سال ۸۳ همزمان با ادغام سه نهاد ایثارگری بنیاد شهید، سازمان امور جانبازان و ستاد رسیدگی به امور آزادگان و تشکیل نهاد بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان روز بزرگداشت شهدا نامگذاری گردیده است.
وی ضمن گرامیداشت این روز گفت: سازمان جهادکشاورزی خوزستان با تقدیم ۲۰۲ شهید سنگر ساز بی سنگر، بیش از ۴۵۱ جانباز و ۳۲ آزاده و همچنین اعزام بیش از ۱۵ هزار رزمنده در دروران دفاع مقدس نقش آفرینی کرد.
موسوی صالحی با بیان این مطلب که خدمت رسانی به این قشر معزز را تکلیف شرعی میدانیم افزود: معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) خدمت رسانی به این قشر والامقام را تکلیف شرعی برای دولت و مردم می دانست و فرمود باید در اسرع وقت و بدون فوت وقت خدمت‌رسانی به افضل خلق خدا انجام پذیرد.
رئیس اداره امور ایثارگران در خصوص فعالیتهای فرهنگی و یادواره های شهدای این سازمان اظهار کرد: با هدف ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت طی ۵ ماه اخیر ۶ یادواره در سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان با حضور خانوده شهدا و ایثاگران برگزار شده است.


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.