jahad_header (5)

گرامیداشت هفته دفاع مقدس

 

گرامیداشت هفته دفاع مقدس

رییس سازمان در پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس را گرامیداشت.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: رییس سازمان در پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس را گرامیداشت.

متن پیام وی بدین شرح است:

بسمه تعالی

دوران دفاع مقدس برای ملت ما ظرفیت و موقعیتی بود که این ملت بتواند اعماق جوهره‌ی خودش را در ابعاد مختلف نشان دهد و نشان داد.

مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

روایت هشت سال دفاع مقدس، حکایت از دوران طلایی و پر افتخار ملتی دارد که صبر، عزت، وحدت و همدلی را پیشه خود نمود و امنیت، پیروزی و سربلندی را برای این سرزمین به ارمغان آورد.

در چنین روزی همزمان با سالگرد آغاز هشت‌ سال جنگ تحمیلی، بار دیگر شاهد تحرکات ایادی داخلی استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی بودیم که با حمله ای تروریستی و رذیلانه که نشان از ذلت و سرسپردگی آنان دارد، تعدادی از عزیزان نیروهای مسلح برگزارکننده رژه و مردم عزیز حاضر در صحنه را به خاک و خون کشیده و تعدادی را به شهادت رسانده و عده ای را نیز مجروح و مصدوم نموده اند.

ریخته‌شدن خون پاک حاج‌قاسم، به‌عنوان اسطوره مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیسم جنایتکار، مهر بطلانی بود بر خط سازش و مذاکره خفت‌بار با همین دشمن جنایتکار و تکلیف را بر همگان برای همیشه روشن نمود که راه پیروزی جبهه حق تنها از مسیر مقاومت و پایداری می‌گذرد.

اینجانب یاد و خاطره ۲۱۰ شهید سنگر ساز بی سنگر سازمان جهاد کشاورزی خوزستان را که زیر باران گلوله و دید مستقیم دشمن به احداث خاکریز، پل، سنگر و استحکامات می‌پرداختند گرامی داشته و به مقام شامخ تمامی شهیدان و مجاهدان راه حق و فضیلت ادای احترام کرده درود می فرستم و از صبر و استقامت بی مثال خانواده محترم آنان به ویژه خانواده معظم شهدا تقدیر و تشکر می نمایم.

 

خدا رحم امیری زاده

رییس سازمان

 


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.