jahad_header (5)

کوتاه کردن دست واسطه ها در حوزه دامپزشکی گتوند

کوتاه کردن دست واسطه ها  در حوزه دامپزشکی گتوند

دو مجتمع درمانی دامپزشکی در شهرستان گتوند با سرمایه بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی بهره برداری شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، هادی احمدفخرالدین سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان گتوند در آیین بهره برداری از دو مجتمع درمانی دامپزشکی با اشاره به اینکه این مراکز با وجود افراد متخصص در حوزه دامپزشکی تمامی خدمات دامپزشکی را ارائه می کنند گفت: با افتتاح این دو مجتمع نقش واسطه ها و افراد غیر متخصص کاهش می یابد.

وی افزود: با بهره برداری از این درمانگاه ها در سطح شهرستان تردد دامداران و مرغداران به شهرستان های مجاور جهت امور درمانی و واکسیناسیون کاهش می یابد و بخش عمده ای از مشکلات جمعیت هدف در این خصوص مرتفع می شود.

فخرالدین  با اشاره به سرمایه گذاری ۱۱۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی در راه اندازی این مراکز تصریح کرد: این مراکز شامل درمانگاه دامپزشکی،داروخانه دامپزشکی و مرکز واکسیناسیون دام می باشند که تمام نیاز دامداران و مرغداران منطقه را پوشش می دهد و زمینه اشتغال مستقیم ۸ نفر و ۱۰ نفر غیر مستقیم را فراهم آورده است.

در ادامه امام جمعه و مدیر جهاد کشاورزی گتوند با تقدیر از تلاشهای صورت گرفته در حوزه دامپزشکی به نقش بسزای این مراکز در کاهش بیماری های دامی و مشترک میان انسان و دام و در نتیجه ارتقاء و پیشرفت صنعت دامداری ، دامپروری ، مرغداری و آبزی پروری در این شهرستان اشاره کردند .


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.