jahad_header (5)

کشف 100 کیلوگرم انواع فرآورده خام دامی در گتوند

 

کشف ۱۰۰ کیلوگرم انواع فرآورده خام دامی در گتوند

۱۰۰ کیلوگرم انواع فرآورده خام دامی در شهرستان گتوند کشف و ضبط شد

 به گزارش روابط عمومی  سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: سرپرست اداره دامپزشکی گتوند گفت: تیم های بازرسی بهداشتی و صنفی ادارات دامپزشکی و صمت نسبت به رصد و بازرسی از سردخانه های نگهداری مواد خام دامی در سطح شهرستان اقدام کردند که در این بازدیدها ۱۰۰ کیلوگرم انواع فرآورده خام دامی که بدلیل تغییرات ارگانواپتیکی قابلیت مصرف نداشتند  کشف و ضبط گردید.

هادی احمد فخر الدین افزود: پس از انجام مراحل قانونی و اخذ حکم از مرجع قضایی فرآورده های کشف شده که قابلیت مصرف انسانی را نداشته اند مطابق دستور العمل های سازمان دامپزشکی کشور معدوم و از زنجیره مصرف خارج شدند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: کلیه فرآورده های خام دامی اعم از گوشت مرغ تازه  و منجمد و ... باید طبق مجوزهای بهداشتی، قرنطینه ای و تحت نظارت دامپزشکی به شهرستان حمل و مطابق با دستور العمل های دامپزشکی نگهداری شوند .

احمد فخر الدین تصریح نمود: بازرسی های کارشناسان اداره دامپزشکی از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی به منظور اطمینان از سلامت غذایی جامعه با جدیت ادامه خواهد یافت و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مواد خام دامی مشکوک، مراتب را سریعاً، به اداره دامپزشکی شهرستان اطلاع دهند.

 


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.