jahad_header (5)

کشف و پلمپ کارگاه غیر مجاز تولید پودر ماهی در دزفول

کشف و پلمپ کارگاه غیر مجاز تولید پودر ماهی در دزفول

کارگاه غیر مجاز تولید پودر ماهی در  شهرستان دزفول پلمپ شد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: رئیس دامپزشکی دزفول گفت: در راستای طرح تشدید کنترل و نظارت در سطح شهرستان، کارشناسان این اداره با رصد و پایش های شبانه روزی نسبت به شناسایی کارگاه تولید پودر ماهی غیر مجاز در یک دامداری متروکه اقدام نموده که پس از اخذ حکم قضایی با همکاری نیروی انتظامی این واحد غیر مجاز پلمب و تمامی اقلام موجود در کارگاه ضبط گردید.

محسن ورجاوند با بیان اینکه این کارگاه تولید پودر ماهی شرایط لازم از نظر بهداشتی و زیست محیطی را نداشت، ادامه داد: این کارگاه در زمینه تولید انبوه پودر ماهی جهت افزودن به خوراک آبزیان فعالیت می کرد که با هوشیاری کارشناسان این اداره و همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی پلمب شد.

رئیس اداره دامپزشکی دزفول همچنین اظهار داشت: در سطح شهرستان دو واحد تولید کننده خوراک آبزیان در حال فعالیت است که علاوه بر اخذ مجوزهای بهداشتی و زیست محیطی دارای مسئول فنی بهداشتی بعنوان ناظر این اداره در این واحدها مستقر می باشد.

ورجاوندتصریح نمود: از آبزی پروران محترم در خواست می شود جهت تهیه خوراک آبزیان خود از مراکز معتبر و دارای تاییدیه دامپزشکی اقدام نمایند تا در طول زمان پرورش دچار مشکلات مربوط به تهیه خوراک نامرغوب نگردند.


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.