jahad_header (5)

کشف و معدوم سازی 17 تن مکمل خوراک دام، غیر قابل مصرف در اهواز

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، سید مرتضی قریشی رئیس اداره دامپزشکی از کشف، ضبط و معدوم سازی بیش از ۱۷ تن مکمل خوارک دام غیر قابل مصرف در صنعت پرورش طیور، آبزیان و دام در شهرستان اهواز خبر داد.

وی در ادامه گفت: طی انجام بازرسی های دوره ای بهداشتی دامپزشکی از کارخانه های تولید خوراک دام شهرستان اهواز، کارشناسان واحد نظارت بر فرآورده های خام دامی و مواد غذایی این اداره، پس از کشف محموله مذکور که از تاریخ انقضا آن گذشته بود نسبت به ضبط موقت آن اقدام نمودند و پس از ارجاع موضوع به مراجع محترم قضایی این محموله از چرخه مصرف در صنعت دام و طیور خارج شد.

قریشی ضمن اشاره به اینکه نظارت دامپزشکی بر تولید خوراک دام و طیور و آبزیان مصداق عملی نظارت دامپزشکی از مزرعه تا سفره است افزود: بر همین اساس تولید هر نوع خوراک و مکمل دام، طیور و آبزیان باید با نظارت دامپزشکی استان و در شرایط استاندارد صورت پذیرد.

رییس اداره دامپزشکی اهواز در پایان توصیه کرد: دامداران و پرورش دهندگان دام و طیور شهرستان در هنگام خرید هر نوع خوراک و مکمل های دام و طیور به نشان دامپزشکی و تاریخ انقضای این محصولات توجه کافی داشته باشند.


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.