jahad_header (5)

کشاورزی، پایه و اساس پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان طی پیامی هفته جهاد کشاورزی را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، سید رحمت ا... پریچهر رییس سازمان جهاد کشاورزی استان ۲۱ خرداد ماه آغاز هفته جهاد کشاورزی و ۲۷ خرداد ماه سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل جهاد سازندگی را به تلاشگران عرصه امنیت غذایی کشور تبریک گفت.

در متن پیام وی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم هُوَ أَنْشَأَکمْ مِنَ الْأَرْضِ وَ اسْتَعْمَرَکمْ فِیها" اوست (خداست) که شما را از زمین آفرید و آبادی آن را به شما واگذاشت.

کشاورزان، سرمایه‌های بی‌نظیر و بی‌ادعای الهی هستند که بشریت برای داشتن نعمت زندگی و حیات، به وجود نازنینشان مدیون و محتاج است.

بی شک کشاورزی یکى از عناصر مهم در پیدایش تمدن هاى بزرگ، به شمار می آید و ایران اسلامى نیز به عنوان کشورى صاحب تمدن کهن، داراى پیشینه ای منحصر به فرد و آینده ای درخشان در این زمینه است.

کشاورزی، پایه و اساس پیشرفت و توسعه اقتصادی در هر کشور است چرا که علاوه بر خودکفایی، زمینه اشتغال پایدار، پیشرفت و آبادانی را فراهم می آورد و یکى از عناصر مهم در استقلال و عدم وابستگی کشورها به شمار می رود.

اینجانب ضمن گرامیداشت و تبریک هفته جهاد کشاورزی، این ایام فرخنده را به تمامی کشاورزان پرتلاش، تلاشگران عرصه جهاد کشاورزی، تولید کنندگان، بهره‌برداران، کارشناسان، متخصصان و تلاشگران عرصه تولید محصولات کشاورزی و دامی و کارکنان جهاد کشاورزی استان خوزستان تبریک و تهنیت عرض نموده و رجای واثق دارم دست اندرکاران جهاد کشاورزی بتوانند با خدمت رسانی هرچه بیشتر به کشاورزان منطقه و حضور فعال در روستاها، منشا خیر و برکت برای مردمان شریف این دیار باشند.

سید رحمت ا... پریچهر

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.