jahad_header (5)

کاهش توقف نهاده‌های دامی و هزینه نگهداری در بندر امام

کاهش توقف نهاده‌های دامی و هزینه نگهداری در بندر امام
رییس سازمان دامپزشکی کشور گفت :با کاهش زمان ترخیص، توقف نهاده‌های دامی و هزینه نگهداری آن در این مجتمع بزرگ بندری کشور کمتر خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان :جلسه هماهنگی تسهیل در ترخیص کالاهای بخش کشاورزی با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور، مدیران کل دامپزشکی، پشتیبانی امور دام، شرکت بازرگانی دولتی ایران و دیگر معاونین با موضوع تسهیل و تسریع در ترخیص کالاهای اساسی بخش کشاوری برگزار گردید.
رییس سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به اینکه وزرات جهاد کشاورزی خود را موظف به تسریع در تامین اقلام اساسی کشور به ویژه تامین نهاده های دامی می داند گفت: به منظور تسریع در ترخیص کالاها در بنادر، نمونه برداری، آزمایش و ترخیص کالاهای اساسی باید در کمترین زمان ممکن و با دقت صورت گیرد که دامپزشکی در این مورد ظرف مدت ۵ روزدر حال انجام وظیفه ست .
اقامیری افزود :ادارات تابعه وزارت جهاد نقش و وظیفه خود را در تامین غذای مردم ضمن حفظ و رعایت کامل الزامات فنی و بهداشتی مربوط به سلامت به بهترین حالت ممکن انجام می دهند .
وی تصریح نمود :مصمم به انجام وظایف قانونی خود هستیم و موضع وزارت جهاد کشاورزی در این خصوص، موضع اقتدار و حفظ شان وزارت خانه و صیانت از منافع ملی و تامین سلامت دام و بالتبع آن سلامت مردم با ترخیص کالاهای اساسی بخش کشاورزی است.
اقامیری اضافه کرد :با کاهش زمان ترخیص، توقف نهاده‌های دامی و هزینه نگهداری آن در این مجتمع بزرگ بندری کشور کمتر خواهد شد.
در پایان این جلسه مدیران کل نسبت به بیان معضلات و مسائل مطرحه پرداخته و رهنمودهای لازم در این خصوص توسط معاون وزیر جهاد و ریاست سازمان دامپزشکی ارائه گردید.


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.