jahad_header (5)

کاهش اتلاف وقت و خطای انسانی با سامانه های امور اراضی

کاهش اتلاف وقت و خطای انسانی با سامانه های امور اراضی
مدیر امور اراضی سازمان گفت: استفاده از بستر سامانه های طراحی شده بهترین راهکار برای کاهش اتلاف وقت و هزینه ها، افزایش سرعت و کیفیت رسیدگی به پرونده ها و کاهش خطاهای انسانی می باشد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان :با حضور معاونین دفاتر فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی و توسعه و واگذاری سازمان امور اراضی کشور، مدیر امور اراضی استان، معاون توسعه و ساماندهی اراضی و کارشناسان مربوطه با هدف نحوه ورود اطلاعات در سامانه جامع امور اراضی، پاسخگویی به مشکلات و ابهامات موجود، ارائه راهکارهای مناسب جلسه ای در سازمان برگزار شد.
مدیر امور اراضی استان گفت: توسعه دولت الکترونیک و الکترونیکی نمودن ارائه خدمات امور اراضی به مردم با هدف شفاف سازی فرآیندها و تسریع و تسهیل در پاسخگویی به متقاضیان می باشد.
میان آب افزود : از جمله مشکلات مربوط به سیستم های اداری خصوصا در زیر بخش امور اراضی حجم بالای تعداد پرونده های مربوطه و کمبود نیروی انسانی می باشد که استفاده از بستر سامانه های طراحی شده بهترین راهکار برای کاهش اتلاف وقت و هزینه ها، افزایش سرعت و کیفیت رسیدگی به پرونده ها و کاهش خطاهای انسانی می باشد.
وی در ادامه اظهار داشت : در این راستا می بایست تمامی امور مربوط به واگذاری اراضی ، صدور مجوزهای تغییر کاربری اراضی ، شناسایی تغییر کاربری های غیرمجاز ، اطلاعات پرونده های حقوقی و کیفری و ... از حالت دستی و سنتی به حالت الکترونیکی تبدیل شوند که این امر با راه اندازی سامانه های مربوطه توسط سازمان امور اراضی محقق گردیده است.


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.