jahad_header (5)

پیام رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و روز پایداری و مقاومت دزفول

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان طی پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۲۲ شهید سنگرساز بی سنگر عملیات بیت المقدس،سوم و چهارم خرداد ماه روز آزادسازی خرمشهر و روز پایداری و مقاومت دزفول را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، سید رحمت ا... پریچهر رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۲۲ شهید سنگرساز بی سنگر عملیات بیت المقدس، با صدور پیامی سوم و چهارم خرداد ماه روز آزادسازی خرمشهر و روز پایداری و مقاومت دزفول را به خانواده معزز شهدا، هم میهمان عزیزو بالاخص مردم شریف و شهید پرور شهرستانهای خرمشهر و دزفول تبریک و تهنیت گفت.
در متن پیام وی آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
فتح خرمشهر فتح خاک نیست، فتح ارزشهای اسلامی است. خرمشهر شهر لاله های خونین است. خرمشهر را خدا آزاد کرد. امام خمینی (ره)
سوم خرداد ، یادآور دلاور مردی و ایثار شهیدان، استقامت و پایداری ملت ایران، شجاعت و شهامت فرماندهان و از خودگذشتگی رزمندگان ارتش اسلام و اوج خداباوری است. 
عملیات پیروزمندانه بیت‌المقدس و آزادی خرمشهر در سوم خرداد ماه سال ۱۳۶۱ تجلی قدرت لایزال الهی بود که در عملیاتی غرورآفرین به دست توانمند مردم مومن و خداجو، با اقتدا به مولای متقیان(ع) و با رمز «علی ابن ابیطالب (ع)» به نام مقدس «بیت المقدس» ظهور کرد، حماسه ای که به ۵۷۸ روز اسارت پاره تن میهن به دست دژخیمان بعث پایان داد و چهارم خرداد روز مقاومت، پایداری و روز دزفول است شهری که با وجود موشک باران‌ها ایستاد و مقاومت کرد، شهری که در دوران دفاع مقدس بیش از ۳ هزار بار با موشک و توپخانه و حملات هوایی مورد تجاوز واقع شد.
اینجانب سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر سرافراز و چهارم خرداد روز پایداری و مقاومت دزفول را به خانواده معزز شهدا، هم میهمان عزیز و به خصوص مردم شریف و شهید پرور استان خوزستان تبریک عرض می‌نمایم.


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.