jahad_header (5)

پیام رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان به مناسبت دهه مبارک فجر98/11/12

پیام رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان به مناسبت دهه مبارک فجر

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: سردار سلیمانی سردار عزتمند و غیور ایران اسلامی تا ابد زنده است و تفکر آزاده و ولایی اش همیشه منشور تمامی فعالیت ها و اقدامات ما هست و خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: رییس سازمان در پیامی فرارسیدن ایام الله دهه فجر را گرامی داشت.

در پیام کیخسرو چنگلوایی آمده است:

خداوند منان را سپاسگزاریم که در سایه هدایت های رهبر فرزانه انقلاب، خدمتگزار مردم شریف و ولایی استان خوزستان هستیم.

امروز تأمین امنیت غذایی و رونق تولیدات بخش کشاورزی در شرایط سخت تحریم های اقتصادی بر اساس اقتصاد مقاومتی ، سرلوحه تلاش های شبانه روزی ماست و در این میان دست بهره برداران پر تلاش خوزستان را به گرمی می فشاریم و به آنها دست مریزاد می گوییم.

بدین منظور اهم برنامه ها و سیاست های ما شامل مدیریت بهره وری آب ، توسعه گلخانه ها، توسعه مکانیزاسیون، افزایش ضریب خود اتکایی محصولات راهبردی،حفاظت از منابع پایه و حفظ محیط زیست، توسعه شبکه های آبیاری و زهکشی، تولید محصولات گواهی شده و تولید محصولات صادرات محور می باشد که در این راستا ۷۱ پروژه با اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم حدود ۷ هزار نفر و اعتبار تقریبی ۱۳۶ میلیارد تومان در این ایام خجسته افتتاح خواهد شد.

امسال دهه فجر معطر و منور به آیین معنوی چهلم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و حضور روح  بلند و بزرگ اوست.

سردار عزتمند و غیور ایران اسلامی که تا ابد زنده است و تفکر آزاده و ولایی اش همیشه منشور تمامی فعالیت ها و اقدامات ما هست و خواهد بود.

از این رو امسال خانواده بزرگ جهاد کشاورزی خوزستان همه با هم در کنار بهره برداران شریف این استان ، حضوری پرشور در راهپیمایی عظیم یوم الله ۲۲ بهمن خواهیم داشت چرا که تا  هستیم برای عرض ادب به ساحت مقدس حضرت ولی عصر(عج) ، اعتلای آرمان های رفیع این نظام و خذمتگزاری خالصانه و صادقانه ایستاده ایم.

کیخسرو چنگلوایی

بهمن ۹۸

 

 

 


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.