jahad_header (5)

پیام تبریک رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان به مناسبت روز روابط عمومی

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان طی پیامی ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان این عرصه تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، سید رحمت ا... پریچهر رییس سازمان طی پیامی ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را گرامی داشته و این روز را به همه فعالان این عرصه تبریک و تهنیت گفت.

در متن پیام وی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"ن وَ اَلْقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ.
«ن، و سوگند به قلم و آنچه به سبب قلم (و یا با قلم) می‌نویسند، سوره مبارکه قلم آیه ۱


۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون آن در دنیای ارتباطات و یکی از ارکان تاثیر گذار در مسیر تعالی هر سازمان است.

امروزه روابط عمومی به عنوان چشم تیزبین همه سازمان‌ها و ارگان‌ها، روشنگر و راوی حقایق تلاش‌های جمعی برای جامعه و بازتاب دهنده خواست جامعه به مدیران سازمان است.

اینجانب ضمن پاسداشت مجاهدت و تلاش های بی دریغ همکاران ارزشمندم در روابط عمومی سازمان، ۲۷ اردیبهشت ماه روزجهانی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی اصحاب رسانه، فعالان عرصه ارتباطات، صاحبان اندیشه و قلم و علی الخصوص همکاران سخت کوشش خود در روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی تبریک عرض و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان توفیق خدمت رسانی در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی را برای همه عزیزان مسئلت می نمایم.


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.