jahad_header (5)

پیام تبریک رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان به مناسبت روز خبرنگار

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان طی پیامی ۱۷ مرداد ماه، روز خبرنگار را به خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، سید رحمت ا... پریچهر رییس سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان، طی پیامی ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار را به خبرنگاران و فعالان عرصه خبر، اطلاع رسانی و رسانه استان تبریک و تهنیت گفت.

در متن پیام وی آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
ن و القلم و مایسطرون
سوگند به قلم و آنچه می نویسد

بي ترديد حرفه ارزشمند خبرنگاری، شغلی شریف و ارجمند در عرصه ارتباطات است و نگارندگان متين و خستگی‌ناپذیرِ خبر، بمانند پروانه‌ای جسور، خود را بر آتش شمع حوادث روزگار می‌زنند و این آزادگی و شجاعت، رمز محبوب شدن این بلندهمتان راست قامت است.
هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار، روزي است كه قلم، اين مقدس‌ترين عامل سوگند آسمانی بار ديگر به مظهر درخششی تبديل شده كه حكايت‌گر زندگي تابناك رهپويانی می‌شود كه همواره با قلم پيوندی جاودانه بسته‌اند.

روز خبرنگار فرصتی است تا یاد وخاطره کسانی که از سالیان دورتاکنون، در دوران مبارزات، دفاع مقدس و در طول حیات انقلاب در عرصه خبر با ایثار و تعهد جهت ایفای رسالت خطیرخود نقش آفرینی و خدمت کرده اند، گرامی داشته شود.

بی شک رشد و ارتقاء سطح اطلاعات جامعه مرهون خدمات سریع و دقیق این عزیزان است و ما در بخش کشاورزی همواره از این ظرفیت درراستای تحقق اهداف عالیه سازمان بهره برده ایم ، لذا اینجانب این روز بزرگ را خدمت تمامی خواهران و برادران دینی ام در عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال موفقیت روز افزون این عزیزان را مسئلت دارم.

سید رحمت ا... پریچهر
رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان
۱۷ مرداد ماه سال ۱۴۰۲


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.