jahad_header (5)

پیام تبریک رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان به مناسبت آغاز سال نو

رئیس سازمان جهادکشاورزی خوزستان طی پیامی فرارسیدن سال ۱۴۰۲ را به مردم شریف استان، کشاورزان و کارکنان تلاشگر مجوعه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، سید رحمت ا... پریچهر رئیس سازمان جهادکشاورزی خوزستان طی پیامی فرارسیدن سال ۱۴۰۲ را به مردم شریف استان، کشاورزان و کارکنان تلاشگر مجوعه تبریک گفت.

در متن پیام سید رحمت ا... پریچهر آمده است:
سنت مبارک نوروز در کشور ما آغاز نو شدن‌ها، آغاز تغییر و تحول و تلاش برای بهتر شدن در تمامی ابعاد و ارکان زندگی است.

سالی که گذشت با فراز و نشیب هایی همراه بود، خداوند منان را سپاسگزاریم که به همه ما توفیق عطا نمود تا در کنار یکدیگر با خلاقیت، سخت کوشی، همدلی، یکپارچگی، هم افزایی و صمیمیت گام های بلندی در خدمت رسانی به مردم عزیزمان برداریم.

بر خود لازم می دانم از تمامی کشاورزان، تولید کنندگان، بهره برداران، کارکنان و زحمتکشانی که با پشتکار فراوان و تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر خود موجبات حرکت رو به رشد و توسعه همه جانبه کشور و سازمان را فراهم نموده اند تقدیر و تشکر نمایم.

اینجانب فرارسیدن سال نو و بهار طبیعت را به خانواده های معزز شهدای سنگر ساز بی سنگر، جامعه کشاورزی استان به‌ ویژه شما همکاران تلاش‌گر و شریف سازمان صمیمانه تبریک عرض نموده و توفیق روزافزون، سعادت و بهروزی شما عزیزان و خانواده محترمتان را در سال نو از خداوند متعال خواستارم.


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.