jahad_header (5)

پنج دستگاه لودر هدیه دولت سیزدهم به عشایر خوزستان

مدیرکل امور عشایر خوزستان با بیان این مطلب که پنج دستگاه لودر به ناوگان ماشین آلات خدمات رسان اداره کل امور عشایر اضافه شد گفت : این پنج دستگاه لودر صفر کیلومتر هدیه دولت سیزدهم به عشایر خوزستان و برای شهرستان های استان خریداری شده است.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، سید اسکندر موسوی زاده مدیر کل امور عشایر استان با اعلام این خبر گفت : این لودر ها هدیه دولت سیزدهم به عشایر خوزستان و از اعتبارات آلایندگی سهم عشایر استان خریداری شده است.

وی با بیان این مطلب که این دستگاه ها با هدف حمایت از تولید ملی، از محصولات تولید داخل کشور خریداری شده است گفت: برای خرید این لودرها اعتباری معادل ۲۴ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی ادامه داد : با توجه به فرسودگی و تعداد کم دستگاه های موجود در استان، اختصاص این لودرها در خدمت رسانی به عشایر به ویژه بازگشایی و بهسازی راههای عشایری در کمترین زمان ممکن نقش بسزایی دارد .

مدیرکل امور عشایر خوزستان گفت: بیش از۳ هزار کیلومتر راه عشایری غیر آسفالته در استان وجود دارد که با توجه به شرایط جغرافیایی استان، سالانه حداقل به ۲ نوبت بازگشایی یا رفع انسداد نیاز دارند


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.