jahad_header (5)

پلمپ سردخانه غیر مجاز در رامهرمز

پلمپ سردخانه غیر مجاز در رامهرمز

رئیس اداره دامپزشکی رامهرمز از پلمب یک‌ واحد‌ سردخانه غیرمجاز در شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: رئیس اداره دامپزشکی رامهرمز در تشریح این خبر گفت : برابر گزارش های واصله یک واحد سردخانه غیر مجاز نگهداری فرآورده خام دامی در سطح شهرستان کشف و پلمب شد.

حقیقی در ادامه افزود: این سردخانه به صورت مخفی اقدام به جمع آوری ضایعات مرغ از مراکز عرضه در سطح شهرستان می نمود که پس از کشف آن توسط اکیپ نظارت شهرستان تمام محموله موجود در سردخانه توسط بازرسان  دامپزشکی ضبط و پرونده متخلفان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

وی تصریح کرد:  در راستای تضمین سلامت و  حفظ حقوق مصرف کنندگان  ورود ،حمل و نقل و نگهداری هر گونه  فرآورده خام دامی باید با رعایت ضوابط و مقررات بهداشتی مربوطه و در واحد های نگهداری مجاز صورت پذیرد و تمامی فرآورده های خام دامی دارای  مشخصات و لیبل بهداشتی در مراکز رسمی تحت نظارت  دامپزشکی تولید شوند.

حقیقی از شهروندان در خواست نمود  با توجه به حساسیت و اهمیت رعایت مسائل بهداشتی  فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز مجاز و با نظارت دامپزشکی تهیه و از خرید فرآورده‌های فاقد هویت و شناسنامه بهداشتی (تاریخ تولید و انقضا و کد ردیابی) خودداری کنند.

وی اظهار داشت شهروندان در صورت مشاهده فرآورده بسته بندی فاقد لیبل و هویت و یا غیر بهداشتی،موارد را به شماره ۰۶۱۳۵۲۳۱۱۰اطلاع رسانی نمایند تا برخورد قانونی با متخلفان صورت گیرد


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.