jahad_header (5)

پلمب دو واحد عرضه مواد خام پروتئینی در ماهشهر

 

پلمب دو واحد عرضه مواد خام پروتئینی در ماهشهر

دو واحد عرضه مواد خام پروتئینی که اقدام به توزیع گوشت قرمز خارج از شبکه نظارت دامپزشکی می نمودند پلمب شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، روح اله قنواتی رئیس اداره دامپزشکی بندر ماهشهر گفت: با توجه به اهمیت کنترل و نظارت بهداشتی بر مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی و حفظ سلامت مصرف کنندگان، ۲ واحد عرضه مواد خام پروتئینی در سطح شهرستان با دستور قضایی پلمب شدند.

وی در ادامه افزود: این دو واحد عرضه گوشت قرمز اقدام به كشتار غيرمجاز دام در خارج از کشتارگاه و عرضه گوشت غير بهداشتی می کردند که پس از شناسایی توسط اکیپ های نظارتی دامپزشکی و معرفی اين واحدها به مراجع قضایی از ادامه فعاليت اين واحدهای صنفی جلوگيری بعمل آمد.

قنواتی دیگر تخلفات این واحدهای عرضه فرآورده های خام دامی را عرضه گوشت قرمز بدون مهر و برچسب بهداشتی کشتارگاه، حمل غیربهداشتی گوشت از شهرستان های همجوار، عدم رعایت بهداشت در نگهداری گوشت قرمز و عدم توجه به اخطارهای قبلی بازرسان دامپزشکی عنوان کرد.

وی حفظ سلامت مواد خام دامی مورد عرضه در شهرستان را خط قرمز بازرسان

اداره دامپزشکی بندر ماهشهر بیان و اظهار داشت: برخورد با عاملان عرضه

غيربهداشتی مواد خام دامی به‌طور مستمر ادامه دارد.

قنواتی از کليه شهروندان تقاضا کرد کليه فرآورده‌هاي خام دامي از جمله گوشت قرمز خود را از مراکز داراي پروانه بهداشتی و تحت نظارت دامپزشکی خريداري کنند.

رئيس اداره دامپزشکي بندر ماهشهر در پايان با اشاره به فرهنگ‌سازي و آموزش همگاني توسط کارشناسان اين اداره خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست مي‌کنيم هرگونه مورد غيربهداشتی و مشکوک را در اسرع وقت به اداره دامپزشکي شهرستان اطلاع دهند.

 


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.