jahad_header (5)

پرداخت کل غرامت کشت قراردادی در آستانه سفر سرپرست وزارت جهادکشاورزی به خوزستان

معاون خدمات بیمه ای بانک کشاورزی استان خوزستان از پرداخت کل غرامت کشت قراردادی در آستانه سفر سرپرست وزارت جهاد کشاورزی به استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، محمد آلاله معاونت خدمات بیمه ای استان ضمن اعلام این خبر گفت: سال زراعی گذشته(۱۴۰۰_۱۴۰۱) در استان خوزستان بیمه‌ کشاورزی با همکاری سازمان جهادکشاورزی و بانک‌کشاورزی استان و سایر سازمان‌های مرتبط، نسبت به بیمه پذیری محصولات مختلف اقدام شد.

وی در ادامه اظهار کرد: در این راستا در زیر بخش زراعت بیش از ۳۷۰ هزار هکتار، در بخش باغبانی بالغ بر ۲۲ هزار ۸۰۰ هکتار، طیور بالغ بر ۵۷ میلیون قطعه، دام در حدود دو میلیون وپانصد هزار راس بیمه انجام گرفت.

آلاله افزود: در سال زراعی گذشته بالغ بر ۴ هزار و ۴۰۰ میلیون ریال غرامت مشخص شد که با تلاش صورت گرفته عمده آن پرداخت شده است.

وی با بیان این مطلب که در سال زراعی گذشته برای اولین بار در خوزستان کشت قراردادی گندم آبی انجام شد بیان داشت: کشت قراردادی گندم آبی در حدود ۶۸ هزار هکتار بود که خوشبختامه با تلاش صورت گرفته باقی‌مانده غرامت این بخش در استان در آستانه سفر دوم استانی پرداخت شد و عملا کلیه غرامت‌های کشت قراردادی که تاکنون تعیین تکلیف شده اند پرداخت شده است.


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.