jahad_header (5)

پاسخگویی شفاف و صادقانه روابط عمومی ها به مخاطبان

پاسخگویی شفاف و صادقانه روابط عمومی ها به مخاطبان
رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: روابط عمومی یک سازمان باید به صورت شفاف و صادقانه پاسخگوی مردم ، رسانه ها و سازمان های مربوطه باشد
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان : رییس سازمان در جلسه تجلیل از روابط عمومی های برتر جهاد کشاورزی شهرستان ها گفت : یکی از وظایف روابط عمومی ها معرفی و شناساندن نقاط قوت هر سازمان و ارائه آن با روشنگری به مردم می باشد
سید رحمت ا… پریچهر افزود : روابط عمومی یک سازمان باید به صورت شفاف و صادقانه پاسخگوی مردم ، رسانه ها و سازمان های مربوطه باشد
وی با بیان اینکه روابط عمومی باید جو تفاهم و همکاری را در مجموعه ایجاد کند و از ایجاد سو تفاهم جلوگیری نماید بنابراین روابط عمومی نقش هماهنگ کننده را در یک سازمان دارد
پریچهر بررسی بازخوردها و فعالیت های سازمانی را یکی دیگر از وظایف روابط عمومی دانست و بیان داشت: تلاش برای جلب رضایت کسانی که با ما در ارتباط هستند نیز از وظایف مهم روابط عمومی می باشد
وی بر تلاش روابط عمومی برای شناسایی نیازهایی که بر اساس آن برنامه ریزی های سازمانی صورت می‌گیرد تاکید و اظهار داشت: باید سعی شود تمام تلاش ها و آگاهی رسانی ها به تلفن همراه ختم شود تا دسترسی به آن توسط مخاطبان به آسانی صورت بگیرد
پریچهر ادامه داد: تغییر در نگرش کشاورزان جهت افزایش و به روزرسانی مهارت آنان برای بهبود معیشت کشاورزان نیز از وظیفه مهم دیگر روابط عمومی می باشد
در پایان این جلسه از ۷ روابط عمومی برتر جهاد کشاورزی شهرستان ها با اهدا لوح ، تقدیر شد


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.