jahad_header (5)

واکسیناسیون 6 هزار رأس دام سبک در نقطه صفر مرزی ایران و عراق

واکسیناسیون ۶ هزار رأس دام سبک در نقطه صفر مرزی ایران و عراق

اردوی جهادی یک روزه دامپزشکی جهت واکسیناسیون ۶ هزار رأس دام سبک در شهرستان هویزه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: رئیس اداره دامپزشکی شهرستان هویزه با اعلام این خبر گفت: در راستای پیشگیری از بروز بیماریهای دامی در مناطق صفر مرزی بیش از ۶ هزار رأس دام سبک طی اردوی جهادی دامپزشکی در روستاهای خطور و هورت عاگول واکسینه گردید.

سید ناصر موسوی افزود: در این اردوی یک روزه که با همکاری اعضای کانون جامعه بسیج جامه کشاورزی صورت پذیرفت، دام های سبک علیه بیماری آبله و طاعون نشخوارکنندگان کوچک مورد واکسیناسیون رایگان قرار گرفتند.

وی همچنین اظهار داشت: در این اردوی جهادی رصد و پایش فعال بیماری مشمشه در جمعیت تک سمیان موجود در سطح روستاها توسط اکیپ های دامپزشکی شهرستان هویزه انجام پذیرفت.

موسوی با اشاره به واکسینه نمودن دام های منطقه علیه بیماری های دامی آبله و طاعون نشخوارکنندگان کوچک تصریح نمود: این اردوی جهادی با هدف کنترل و پیشگیری از بروز بیماریهای دامی، حفظ و صیانت از سرمایه های دامی دامداران در مناطق صفر مرزی و تامین امنیت زیستی کشور برگزار گردید.

وی در پایان اذعان داشت: اردوی جهاد دامپزشکی به عنوان یکی از رسالت‌های دامپزشکی شهرستان هویزه است که با هدف خدمات رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار در طول سال برگزار می شود


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.