jahad_header (5)

واکسیناسیون رایگان دام‌ها و آموزش ترویجی عشایرتوسط اداره کل دامپزشکی خوزستان

واکسیناسیون رایگان دام‌ها و آموزش ترویجی عشایرتوسط اداره کل دامپزشکی خوزستان
مدیر کل دامپزشکی خوزستان گفت :
از اهداف دامپزشکی استان خوزستان ایمن سازی دام های عشایر و جلوگیری از بروز بیماریهای دامی و مشترک بین انسان و حیوان در مناطق عشایری است.

به گزارش روابط عمومی جهاد کشاورزی خوزستان : در اولین همایش تکریم از شبانان و گله داران استان خوزستان مدیر کل دامپزشکی استان به انجام واکسیناسیون رایگان و آموزش ترویجی به تمامی عشایر استان خوزستان توسط کارشناسان دامپزشکی استان اشاره نمود.
دکتر مصطفی کنار کوهی با اشاره به اینکه در حال حاضر انجام واکسیناسیون دام های عشایر در سطح استان در حال انجام است گفت: از اهداف دامپزشکی استان خوزستان ایمن سازی دام های عشایر و جلوگیری از بروز بیماریهای دامی و مشترک بین انسان و حیوان در مناطق عشایری است.
وی با اهمیت خواندن این سرمایه دامی عظیم کشور اظهار داشت : این اداره کل به جز واکسیناسیون و ایمن سازی دام ها در مناطق عشایری استان نسبت به انجام آموزش و ترویج در بین دامداران اقدام می نماید که این امر باعث آگاه شدن این قشر عزیز نسبت به بیماریهای دامی و مشترک بین انسان و حیوان می گردد.
وی تصریح نمود :در ارتقاء بهداشت عمومی و امنیت غذایی و سلامتی مردم که از وظایف سازمان دامپزشکی کشور می باشد از هیچ اقدامی کوتاهی نخواهیم کرد.
مدیر کل دامپزشکی استان اضافه کرد :با ابراز رضایت عشایر از پایداری روند خدمات‏ رسانی رایگان در سال جاری و با وجود كمبودهh و افزایش هزینه‏ ها، خدمات ارائه شده توسط مجموعه دامپزشكی خوزستان همچنان ادامه دارد تا برای قشر زحمتکش دامدار مساعدتی صورت گیرد


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.