jahad_header (5)

هماهنگی جهت ممیزی و رجیستری شرکتهای فرآوری آبزیان خوزستان برای صادرات به کشور روسیه

هماهنگی جهت ممیزی و رجیستری شرکتهای فرآوری آبزیان خوزستان برای صادرات به کشور روسیه

جلسه هماهنگی ممیزی و رجیستری شرکتهای فرآوری آبزیان استان برای صادرات به کشور روسیه برگزارشد.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: با توجه به بازدیدهای کارشناسان دامپزشکی روسیه  از واحدهای متقاضی رجیستری اوراسیا ، جلسه ای با حضور مدیرکل، معاون سلامت، رئیس و کارشناسان اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی، رؤسای ادارات دامپزشکی شهرستانهای آبادان و خرمشهر، مدیریت و مسئولین فنی بهداشتی شرکتهای فرآوری آبزیان  برگزار گردید.

مدیرکل دامپزشکی استان صادرات غیر نفتی به کشورهای همسایه را ضروری و افزایش کیفیت صادرات محور را بسیار مهم دانست و در خصوص اهمیت بازرسی ها در روزهای آینده از مراکز متقاضی صادرات به کشور روسیه لزوم آمادگی کامل شرکتها تا قبل از حضور کارشناسان خارجی را خواستار شد.

در ادامه دکتر اسدی معاون سلامت، در خصوص لزوم رفع تمامی نواقص با جزئیات کامل تأکید نمود و از مسئولین فنی بهداشتی و مدیریت شرکتها خواست تا با تمام توان و شبانه روزی جهت ارتقاء سطح بهداشت شرکتها تلاش کنند.

هم چنین جلسه نواقص و اقدامات لازم  با تشریج جزئیات توسط رئیس و کارشناسان اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی ارائه گردید.

در پایان جلسه مدیریت و مسئولین فنی بهداشتی شرکتها به بیان نقطه نظرات خود پرداخته و متعهد شدند نسبت اقدامات اساسی در خصوص بازدید هیات اعزامی روس اقدام نمایند.


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.