jahad_header (5)

هدایت و حمایت سرمایه گذاران بخش کشاورزی در خوزستان99/06/24

 

هدایت و حمایت سرمایه گذاران بخش کشاورزی در خوزستان

 

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: کار گروهی برای هدایت و حمایت سرمایه گذاران در سازمان تشکیل شده است.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی در  کارگروه فنی و سرمایه گذاری بخش کشاورزی گفت: سرمایه گذاری موتور محرکه هر بخش اقتصادی به خصوص کشاورزی است که به صورت خرد و متوسط و کلان صورت می گیرد.

جواد سلطانی کاظمی افزود: با تدابیر ریاست سازمان کار گروهی از سازمان و ادارات کل موثر در سرمایه گذاری جهت حل مشکلات سرمایه گذاران  تشکیل شد

وی ادامه داد: هدف از این کار گروه سهولت و کمک به سرمایه گذار جهت پیاده کردن اهداف در بخش کشاورزی می باشد.

سلطانی کاظمی از وجود کمیته هایی نیز برای تدوین برنامه های  شهرستانی جهت هدفمند کردن خبر داد و اضافه کرد: پس از بررسی شهرستان ها، شهرستان اندیمشک دارای ۵۲ پروژه با اعتبار یک هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان با اشتغال ۷ هزار و ۶۸۰ نفر ،شوش ۳۹ پروژه با ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان با اشتغالزایی  ۸ هزار و ۵۷۰ نفر ،گتوند یک هزار و ۴۲ پروژه با یک هزار و صد میلیارد تومان با اشتغالزایی ۶ هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان و هندیجان ۲۲ پروژه با ۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان و با اشتغالزایی ۶ هزار و ۲۵۰ نفر برای سرمایه گذاری است.

وی تصریح نمود: در نتیجه این پروژه ها تولیدات دامی ۲۰ درصد افزایش پیدا خواهد کرد و به موازنه تولید و مصرف خواهیم رسید.

رئیس سازمان نیز در این جلسه گفت: سرمایه گذاری باید هدایت شده باشد و این کار گروه برای هدایت و حمایت سرمایه گذاران تشکیل شده است.

خدارحم امیری زاده افزود: کشاورزی عرصه وسیعی است که تشنه و منتظر سرمایه گذاری است و در کوتاه بلند و بلند مدت نتایج خوبی را به دنبال خواهد داشت البته سرمایه گذار نیز خود باید جدی و پای کار باشد.


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.