jahad_header (5)

نهادهای دولتی و حاکمیتی مسئول در برابر سلامت جامعه97/11/7

نهادهای دولتی و حاکمیتی مسئول در برابر سلامت جامعه

مشاور رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان و مسئول محیط زیست و سلامت غذا گفت: همه نهادهای دولتی و حاکمیتی در برابر سلامت جامعه مسئول هستند.

بنا به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: مشاور رییس سازمان و مسئول محیط زیست و سلامت غذا گفت: آخرین روز هفته ملی آشنایی و مبارزه با سرطان به نام  "سرطان و نقش نهادهای دولتی و حاکمیتی " نامگذاری شده است.

ژاله کریمی نژاد افزود: سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در راستای تولید محصولات سالم  و استفاده کمتر از سموم شیمیایی و همچنین استفاده کشاورزان و بهره بردارن از وسایل حافظتی همچون کلاه ، دستکش و کرم ضد آفتاب همواره به سوی جامعه ای سالم گام برمی دارد.

وی ادامه داد: تشکیل ستاد محصولات سالم و ارگانیک و ستاد مواد کودی ، برگزاری دوره های آموزشی مختلف بهداشتی در همه مراکز جهاد کشاورزی ، انعقاد تفاهم نامه بین سازمان جهاد کشاورزی خوزستان و معاوت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اهواز و بهره گیری از کارشناسان حفظ نباتات در سازمان تنها بخشی از  اقداماتی است که در راستای پیشگیری از بیماری ها در این سازمان صورت گرفته است.

کریمی نژاد در پایان تصریح نمود: اگر همه نهادهای دولتی و حاکمیتی خود را در برابر سلامت جامعه مسئول بدانند و برای بهره گیری از یک جامعه سالم اقدامات لازم را انجام دهند بی شک آمار بیماران یک کشور کمتر از پیش خواهد شد و روزی فرا خواهد رسید که سرطان از جوامع رخت بربندد.

 

 

 


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.