jahad_header (5)

نقش پررنگ تر زنان در پست های مدیریتی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان96/9/12

 

نقش پررنگ تر زنان در پست های مدیریتی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان

رییس سازمان جهاد کشاورزی عملکرد دامپزشکی و هسته گزینش را بسیار مطلوب ارزیابی کرد.

بنا بر گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در جلسه شورای هماهنگی مدیران که در اداره کل دامپزشکی برگزار گردید از برگزاری مستمر و پیگیری مصوبات جلسات قبل قدردانی کرد و گفت: تشکیل این جلسات در بهبود روند امور و در همکاری تأثیر بسزایی دارد و این جلسات در سطح شهرستان ها نیز باید به طور مرتب برگزار گردد.

کیخسرو چنگلوایی افزود: دامپزشکی در صیانت از سرمایه گذاری، حفظ تولید و روند روبه رشدی که خوشبختانه در حال حاضر در استان وجود دارد نقشی پررنگ دارد.

وی ادامه داد: شرایط اقلیمی، تعدد شهرستان ها، هم مرز بودن خوزستان با استان های همجوار و کشورهای همسایه وظایف اداره کل دامپزشکی استان را  نسبت به استان های دیگر حساس تر می کند.

چنگلوایی نبود زیر ساخت های کافی در مقابل حجم فعالیت ها و تنوع دام و طیور و تولیدات دامی و آبزی پروری را یکی از مشکلات اساسی این اداره کل عنوان نمود .

وی وجود چندین تالاب در استان که مقصد بسیاری از پرندگان مهاجر می باشد را دیگر مسئله موجود در رابطه با این اداره عنوان نمود و اظهار داشت: هیچ کدام از موارد ذکر شده مانع از تلاش و همت کارکنان زحمت کش دامپزشکی نشده و با وجود همه موانع و مشکلات موجود تولیدات دامی و آبزیان همواره به میزان مورد قبول و بیش از انتظار بوده است.

کیخسرو چنگلوایی فعالیت هسته گزینش سازمان را بسیار مهم و حساس دانست و گفت: این اداره همواره تلاش می کند از ورود افراد ناشایست به سازمان جلوگیری کند.

 

وی همچنین عملکرد صحیح گزینش  را در ارتقاء شأن و منزلت یک سازمان بسیار مهم دانست.

رییس سازمان در ادامه از مدیران مربوطه خواست در خصوص راه اندازی هرچه سریعتر پردیس استانی جهت ارزیابی و انتخاب مدیران ، بازدیدهای میدانی را به عمل آورده و مشکلات موجود را زودتر برطرف سازند.

چنگلوایی با اشاره به نقش زنان توانمند در ادارات و بخشنامه وزارتخانه در رابطه با بکارگیری بیشتر بانوان در پست های مدیریتی گفت: بسیاری از متخصصین و کارشناسان حاضر در سازمان این توانایی را دارند و شخصاً پیگیر این مسئله خواهم بود.

وی در پایان از تمامی ادارات کل و موسسات تابعه که در امر خدمت رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه همکاری لازم را مبذول داشتند تقدیر کرد.


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.