jahad_header (5)

نفش پررنگ مسئولین در امر به معروف و نهی از منکر96/9/1

نفش پررنگ مسئولین در امر به معروف و نهی از منکر

نشست یاوران معروف در سازمان جهاد کشاورزی خوزستان برگزار گردید.

بنا بر گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: با حضور نماینده رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ، رییس دفترحوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان، مدیران و معاونین و اعضای ستاد امربه معروف و نهی از منکر سازمان نشست یاوران معروف در سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار گردید.

نماینده رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر در این جلسه گفت: این ستاد شامل معاونت های قضایی، بودجه و برنامه ریزی، سازمان ها و ادارات، فرهنگی و تشکل های مردمی می باشد.

حجت الااسلام و المسلمین سید رضی مرعشی افزود: طبق روایات دینی، گروهی از جامعه که دارای قدرت و اختیارات می باشند وظیفه اصلی در امر به معروف را بر عهده دارند و در صورت اجرایی شدن این فریضه توسط خود آنها اثرگذاری آن در جامعه چندین برابر خواهد بود.

وی ادامه داد: طی جلساتی که با آیت الله موسوی جزایری رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان داشتیم ۳ مصوبه مهم توسط ایشان در دستور کار این ستاد قرار گرفت که شامل اقتصاد مقاومتی، مبارزه با فساد اداری و مبارزه با وهابیت می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین مرعشی تصریح نمود: با وجود منابع بسیاری که در استان وجود دارد در زمینه ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی خوزستان در رتبه هفدهم کشوری قرار دارد که این مهم توجه بیشتر مسئولین استانی و کشوری را می طلبد.

در پایان این نشست به اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر سازمان کارت عضویت اعطا گردید.


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.