jahad_header (5)

نظارت بر برداشت غلات در امیدیه97/1/21

 

نظارت بر برداشت غلات در امیدیه

اکیپ های ناظر برداشت غلات در امیدیه تشکیل شدند.

بنا بر گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان امیدیه گفت:  در راستای نظام نوین ترویج و با هماهنگی تولیدات گیاهی شهرستان امیدیه، چهار اکیپ ناظر برداشت غلات از شروع  برداشت در اراضی شهرستان آغاز به کار خواهند کرد.

سید داودعلوی فرد  افزود: به منظور حمایت از تولید کنندگان و حفظ و صیانت از تولید ملی، کارشناسان مراکز خدمات و ستاد در قالب اکیپ های ناظر برداشت در مزارع منطقه حضور پیدا خواهند کرد و بر عملیات برداشت از نزدیک نظارت داشته و نکات فنی را در خصوص کنترل ریزش برداشت به کمباین داران و بهره برداران ارائه خواهند کرد.

وی اظهار داشت: : کارشناسان ناظر برداشت این شهرستان جهت نظارت دقیق و کنترل ریزش برداشت نسبت به کنترل کارت معاینه فنی کمباین ها و ملزم کردن رانندگان به تنظیم به موقع دستگاه اقدام و متذکر شدند در صورت بروز اشکال در تنظیم دستگاه و عدم رفع نواقص آن، از فعالیت آنها در مزارع ممانعت به عمل خواهد آمد.

علوی فرد ادامه داد: همچنین سه مرکز خرید در شهرستان، گندم مازاد بر مصرف کشاورزان را خریداری می کنند که تمهیدات لازم برای تحویل آسان و به موقع گندم کشاورزان در این مراکز فراهم شده است.

 


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.