jahad_header (5)

نظارت اکیپ های دامپزشکی در ماه رمضان و عید نوروز

 

نظارت اکیپ های دامپزشکی در ماه رمضان و عید نوروز

۸۰ اکیپ نظارتی بهداشتی دامپزشکی در ایام ماه مبارک رمضان و نوروز۱۴۰۳ بر فرآورده های خام دامی و بهداشتی نظارت خواهند کرد.

 به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: ناصر عسکری فرد مدیرکل دامپزشکی استان گفت: بر اساس ابلاغ و دستورالعمل سازمان دامپزشکی کشور ۸۰ اکیپ نظارتی بهداشتی دامپزشکی به مدت ۳۳ روز از ۱۹ اسفند تا پایان ماه مبارک رمضان فعالیت خواهند داشت.

وی با بیان اینکه این طرح به منظور اطمینان از تامین فرآورده های خام دامی و بهداشتی در ماه مبارک رمضان و ایام نوروز اجرا می‌شود افزود: بیش از ۲۲۵ نفر از دامپزشکان و کارشناسان دامپزشکی این استان در قالب ۸۰ گروه (اکیپ) ثابت و سیار در این طرح شرکت می‌کنند.

عسکری فرد همچنین  اظهار داشت: اکیپ های دامپزشکی در تمام ایام تعطیل و غیر تعطیل در ۲ نوبت کاری صبح و بعدازظهر به طور پیوسته و تمام وقت، در تمام سطح استان فعال هستند تا به صورت مضاعف کار نظارت بهداشتی را بر مراکز تولید، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی انجام دهند.

وی اضافه کرد: با اجرای این طرح درصدد هستیم تا بهداشت و سلامت محصولاتی که در اختیار شهروندان قرار می‌گیرند را تامین کنیم.

عسکری فرد تصریح کرد: عوامل اجرایی دامپزشکی استان خوزستان ضمن بازدید و نظارت بهداشتی بر فعالیت مراکز مورد نظر در صورتی که با موارد غیربهداشتی برخورد کنند، متخلفین را به مرجع قضایی معرفی و با آنها برخورد خواهند کرد.

مدیر کل دامپزشکی استان از شهروندان خواست درصورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در

اماکن عرضه مانند عرضه گوشت قرمز بدون برچسب شناسنامه لاشه و عرضه مرغ قطعه بندی شده فاقد هویت، آن را به شماره ۰۶۱-۳۳۳۶۱۳۵۳ دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی استان اطلاع دهند.

 


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.