jahad_header (5)

ممنوعیت پرداخت سوخت به کمباین های فاقد برگ معاینه فنی97/2/1

 

ممنوعیت پرداخت سوخت به کمباین های فاقد برگ معاینه فنی

با آغاز برداشت محصولات پاییزه ، کمباین های بومی و مهاجر در استان خوزستان مورد معاینه فنی قرار می گیرند.

بنا بر گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان با بیان این خبر گفت: به منظور بررسی سلامت فنی کمباین های بومی و مهاجر که در عملیات برداشت محصولات پاییزه استان در سال جاری شرکت دارند معاینه فنی صورت می گیرد.

محمد قاسمی نژاد با اشاره به اهمیت انجام فرآیند معاینه فنی در جلوگیری از ریزش محصول در هنگام برداشت و حفاظت از آن در برابر آسیب های مکانیکی افزود: در سال زراعی جاری و با همکاری اداره فناوری های مکانیزه سازمان و نظام مهندسی کشاورزی استان ، دو پیمانکار بخش خصوصی جهت انجام معاینه فنی در شمال و جنوب استان تعیین شده اند.

وی ادامه داد: درصورتی که کمباین اعم از بومی یا مهاجر فاقد کارت معاینه فنی باشد این دو پیمانکار موظف به انجام معاینه فنی بوده و به شرط سلامت فنی دستگاه ، کارت و برچسب معاینه فنی برای دستگاه مربوطه صادر می شود.

قاسمی نژاد اظهار داشت: با هماهنگی به عمل آمده با مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها به کمباین های فاقد برگ معاینه فنی سوخت تعلق نخواهد گرفت.

وی با بیان اینکه نرخ انجام معاینه فنی بر اساس  مصوبه ستاد برداشت غلات کشور بوده و اداره فناوری های مکانیزه کشاورزی سازمان بر حسن انجام کار پیمانکاران معاینه فنی به صورت روزانه نظارت دارند افزود: تاکنون بیش از ۲۲۵ مورد برگ معاینه فنی برای کمباین ها صادر شده است.

 


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.