jahad_header (5)

معرفی ۲۱ واحد صنفی متخلف به تعزیرات در آبادان

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبادان گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان ۲۱ واحد صنفی متخلف شناسایی و به تعزیرات حکومتی این شهرستان معرفی شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، حسن دشتی نژاد مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبادانضمن اعلام این خبر گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان و آغاز توزیع کالای اساسی در طرح ضیافت، تشدید نظارت بر بازار در شهرستان آبادان اجرایی شده است که تا کنون ۲۱ واحد صنفی متخلف توسط کارشناس تنظیم بازار این مدیریت به مرحله ارسال پرونده به تعزیرات حکومتی رسیده است

وی در ادامه افزود: تا کنون ۵ فقره پرونده نانوایی، ۷ فقره قصابی، ۶ فقره مرغ و تخم و مرغ ، ۲ فقره لبنیات فروشی و ۱ فقره مربوط به فروشگاه میوه مربوط به جرایم کم فروشی و گران‌فروشی،  عدم رعایت اصول بهداشتی، عدم درج قیمت و توزیع خارج از شبکه آرد به تعزیرات معرفی شدند.

دشتی نژاد همچنین اظهار داشت: نحوه برخورد قانونی با متخلفین به نسبت درجه جرم و به تشخیص اداره تعزیرات این شهرستان بوده و جرایم نقدی مختلفی برای این تخلفات اعمال می‌گردد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبادان در خاتمه گفت: گشت و بازدیدهای مشترک اعضای قرار گاه امنیت غذایی در ماه مبارک رمضان به طور مستمر انجام می‌گیرد


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.