jahad_header (5)

مشکلی در زمینه تولید و عرضه مرغ در استان وجود ندارد



مدیر کل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی طی سفری یک روزه به استان خوزستان و بازدید شبانه از کشتارگاه مرغ زرین اهواز گفت:  مشکلی در زمینه تولید و عرضه مرغ در استان وجود ندارد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان، مسعود امراللهی مدیر کل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی به همراه سید رحمت ا... پریچهر رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان پس از بازدید از فروشگاههای زنجیره ای و هایپر استار اهواز، از کشتارگاه مرغ زرین اهواز بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید ضمن اشاره به برنامه ریزی های انجام شده در حوزه تولید مرغ در استان اظهار کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده روند تولید و بسته بندی مرغ در استان در حال انجام است و به یاری خداوند تولید بسیار خوبی را در استان شاهد خواهیم بود.

امراللهی با بیان این مطلب که برای عرضه مرغ با قیمت مناسب در استان راه کارهایی ارئه شده است افزود: مشکل خاصی از بابت تولید و عرضه مرغ در استان وجود ندارد.

مدیر کل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی در خاتمه بیان داشت: امیدواریم با همکاری و همدلی که در این زمینه وجود دارد، بیش از پیش شاهد تداوم تولید و ثبات قیمت مرغ در استان باشیم.


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.