jahad_header (5)

مشارکت دامپزشکی خوزستان در برنامه های محرومیت زدایی

مشارکت دامپزشکی خوزستان در برنامه های محرومیت زدایی

مدیرکل دامپزشکی استان جهت هماهنگی محرومیت زدایی مناطق کم برخوردار خوزستان با جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولی عصر (عج) دیدار کرد.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان:جلسه هماهنگی و اجرای برنامه های محرومیت زدایی در مناطق محروم با همکاری  اداره کل دامپزشکی و سپاه ولیعصر(عج) خوزستان، برگزار شد.

در این جلسه مدیرکل دامپزشکی استان با اشاره به این که سرمایه دامی موجود در استان یک سرمایه اقتصادی بسیار ارزشمند در راستای ایجاد امنیت غذایی و اشتغال زایی است، وظیفه دامپزشکی را حفظ و حراست از این سرمایه در برابر بیماری ها و حفظ و ارتقای بهداشت عمومی از طریق مبارزه با بیماری های متعدد مشترک بین دام و انسان و نیز نظارت بر بهداشت و سلامت مواد غذایی خام دامی توصیف کرد.

ناصر عسکری فرد با اشاره به وجود توانمندی بالا در مجموعه دامپزشکی از نظر بدنه کارشناسی و تامین نهاده ها و مواد بیولوژیک بهداشتی دام، تاکید کرد :ضرورت دارد سطح خدمات دامپزشکی با همکاری بسیج و سپاه استان در سطح وسیع تر و با کیفیت بیشتر گسترش بابد.

وی تصریح نمود: جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری، بعد از تاکید ریاست محترم جمهور بر ضرورت احیای جهاد سازندگی، قرارگاه محرومیت زدایی و جهاد دامپزشکی در سازمان دامپزشکی کشور و ادارات کل دامپزشکی استان ها تاسیس شد که منجر به ارائه خدمات بیشتر در مناطق دور افتاده و کم برخوردار گردید و با توجه به اهداف سازمانی مشترک بین سپاه و اداره کل دامپزشکی در راستای محرومیت زدایی، ضرورت دارد با هماهنگی و هم افزایی بیشتر، خدمات به صورت کمی و کیفی افزایش یابد.

 


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.