jahad_header (5)

لزوم تسریع در ثبت مستندات محصولات کشاورزی خوزستان

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با بیان این مطلب که باید تمام توان خود را برای خدمت به کشاورزان زحمتکش به کار بگیریم گفت: کار ثبت محموله های گندم و کلزای کشاورزان باید با سرعت هر چه بیشتر انجام گیرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، در جلسه ای فوق العاده با حضور مدیران سازمان جهاد کشاورزی، سازمان تعاونی روستایی، اتحادیه تعاونی روستایی و شرکت های حمل و نقل به میزبانی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان برگزار شد، روند عملیات خرید تضمینی گندم و تصمیم گیری برای رفع مشکلات پیش آمده بررسی شد.
امید جهان نژادیان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان با بیان این مطلب که کشاورزان سرمایه‌های اصلی این مرز و بوم محسوب شده و همه اعضای ستاد براشت گندم باید با تفاهم و تعامل تمام تلاش خود را بکار گرفته تا هرگونه مشکل در خرید تضمینی را برطرف کرده و در اسرع وقت مستندات مربوط به تحویل محصول کشاورزان را به بانک عامل ارسال کنیم تا مطالبات آنها هر چه سریع تر پرداخت شود.
وی در ادامه گفت: در این جلسه مقرر گردید کلیه عوامل مرتبط با خرید تضمینی گندم با اقدامی جهادی و به سرعت نسبت به ثبت محموله های کشاورزان و ارائه مدارک آن به بانک جهت پرداخت مطالبات گندم کاران اقدام کنند همچنین مقرر گردید کلیه عوامل در بازدید و سرکشی روزانه از مراکز خرید مشکلات سامانه ای را بر طرف و مراتب را به اداره کل غله و جهاد کشاورزی گزارش نمایید.
جهان نژادیان در پایان ضمن اشاره به متفاوت بودن خوزستان در تامین چرخه غذایی کشور، بر نقش فعالین فرایند خرید تضمینی گندم تاکید و بیان کرد: امسال نیز به مانند سال های گذشته عملیات خرید به صورت شبانه روزی انجام خواهد شد تا بتوانیم خدمت ارزنده ای به کشاورزان زحمتکش و پرتلاش خوزستانی و همه هم میهنان عزیزمان ارائه نماییم.


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.