jahad_header (5)

فعال شدن مراکز خرید گندم در رامهرمز98/02/14

 

فعال شدن مراکز خرید گندم در رامهرمز

سه مرکز خرید تعاون روستایی در رامهرمز  گندم را از کشاورزان تحویل می گیرند.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رامهرمز گفت: سه مرکز خرید تعاون روستایی سلطان آباد، رستم آباد و مربچه گندم کشاورزان شهرستان را تحویل می گیرند.
سید مهرداد میرسالاری افزود: با توجه به گستردگی مزارع شهرستان و حجم بالای محصولات سال زراعی جاری، مخاطرات جاده ای  به خصوص برای تراکتورداران، آتش سوزی مزارع،  شرایط ناپایدار جوی و درخواست های مکرر کشاورزان این مراکز ملزم به خرید گندم از کشاورزان شده اند.

سید مهرداد میرسالاری  بر لزوم آمادگی و هماهنگی جهت پیشگیری یا برخورد راسخ با  سه تهدید پیشِ روی مزارع و محصولات  از جمله هجوم ملخ صحرایی، دلالان و قاچاق گندم و آتش زدن پس چَر( کاه و کلش مزارع)تأکید کرد و اظهار داشت : کشاورزان از ۱۳ اردیبهشت می توانند محصول خود را به مراکز مذکور تحویل دهند.

وی با بیان اینکه  برای گندم تحویلی به مراکز تعاونی کرایه حمل تعلق نمی گیرد از همشهریان خواست هر گونه تحرک مشکوک از سوی اشخاصی که اقدام به دلالی و خرید گندم خارج از مراکز مجاز می نمایند را فوراً به جهاد کشاورزی و مراکز اطلاعاتی و انتظامی گزارش دهند همچنین از هر گونه آتش زدن در حاشیه یا بین مزارع و یا کاه و کلش مزارع خودداری کنند.

 


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.