jahad_header (5)

ضرورت هماهنگی و آمادگی برای برداست محصولات پاییزه در گتوند

ضرورت هماهنگی و آمادگی برای برداست محصولات پاییزه در گتوند
در جلسه شورای کشاورزی گتوند بر ضرورت هماهنگی و آمادگی کامل جهاد کشاورزی و تعاون روستایی و‌ دیگر ادارات و دستگاهای خدمات رسان در فصل برداشت تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: جلسه شورای کشاورزی گتوند به ریاست فرماندار و با حضور  معاون امور عمرانی و برنامه ریزی ، بخشداران، مدیر جهاد کشاورزی  و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد .

در این جلسه با توجه به در پیش بودن فصل برداشت گندم و‌کلزا مسائل مرتبط مورد بررسی قرار گرفت وجهت ارتقا خدمات رسانی به کشاورزان برنامه ریزی لازم صورت پذیرفت .

 

همچنین در این جلسه بر ضرورت هماهنگی و آمادگی کامل جهاد کشاورزی و تعاون روستایی و‌ دیگر ادارات و دستگاهای خدمات رسان در فصل برداشت تاکید شد.

مریدی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گتوند با اعلام اینکه در سال گذشته ۴۵۵۳۶ تن گندم و‌ کلزا از کشاورزان توسط تعاونی ها به صورت تضمینی خریداری شده است ابراز امیدواری کرد با توجه به بارندگی های امسال میزان تولیدات کشاورزی  نسبت به سال گذشته افزایش یابد .

 

وی افزود: ۳ مرکز خرید گندم در  گتوند ، جنت مکان و عقیلی آماده خرید گندم مازاد بر نیاز و تعاونی روستایی عقیلی آماده خرید کلزای  تولیدشده  کشاورزان شهرستان گتوند هستند .

 


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.