jahad_header (5)

ضبط و معدوم‌سازی بیش از 90 کیلوگرم گوشت مرغ تاریخ منقضی شده در شوشتر

ضبط و معدوم‌سازی بیش از ۹۰ کیلوگرم گوشت مرغ تاریخ منقضی شده در شوشتر

سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان شوشتر از ضبط و معدوم‌سازی بیش از ۹۰کیلوگرم گوشت مرغ تاریخ مصرف گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، مرتضی مرادی سید قاسمی سرپرست اداره دامپزشکی شوشتر گفت: ۹۰ کیلوگرم گوشت مرغ تازه به علت انقضا تاریخ مصرف و تغییرات ارگانولپتیکی (ظاهری ) توسط کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی شهرستان ضبط و پس از اخذ دستور مقام قضایی درحضور نمایندگان شهرداری و دامپزشکی در کوره لاشه سوز کشتارگاه دام معدوم و از چرخه مصرف انسانی خارج شد.

وی همچنین اظهار کرد: اداره دامپزشکی این شهرستان در راستای کنترل و حفظ سلامت فرآورده های خام دامی و به تبع آن حفظ سلامت مصرف کنندگان، به طور مستمر تمامی واحدهای عرضه فرآورده خام دامی را رصد و بازرسی می کند.

مرادی سید قاسمی اظهار کرد: کارشناسان اداره دامپزشکی شهرستان به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمت به مردم می باشند و همشهریان می توانند مشاهدات خود را از هرگونه تخلف احتمالی مراکز تولید، توزیع و نگهداری مواد خام دامی با شماره تلفن ۳۶۲۴۱۰۲۵ در میان بگذارند تا نسبت به پیگیری موضوع اقدام صورت پذیرد.


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.