jahad_header (5)

شهیدان ریشه‌هایی مستحکم در ژرفای عنبر آمیز ایران اسلامی

مدیرکل امورایثارگران وزارت جهادکشاورزی در مراسم وداع با پيكر مطهر جهادگر شهید احمدکایدخورده گفت: شهیدان ریشه‌های مستحکم در ژرفای عنبر آمیز این سرزمین الهی هستند.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، محمد رضا قائد عبدی مدیرکل امورایثارگران وزارت جهادکشاورزی در مراسم وداع با پیکر شهیدان تازه تفحص شده، شهید سنگرساز بی سنگر احمد کاید خورده و شهید سید منصور قاطمه باف که پس از ۴۱ سال فراق به میهن اسلامی بازگشتند گفت: بازگشت سرافرازانه جهادگر شهید احمد کایدخورده و ديگر لاله پرپر، شهید سید منصور قاطمه‌باف در آستانه شهادت حضرت امام صادق (ع) بار ديگر فضای ايران اسلامی را به عطر دل انگيز شهادت معطر ساخت.

وی گفت: این جوانان که در راه دفاع از حریم ولایت به حضرت ابوالفضل(علیه السلام) اقتدا نموده اند به عنوان فاتحان قلب‌های مشتاق مسلمانان و آزادی خواهان جهان مطرح اند و پرچم‌های همیشه در اهتزاز بر فراز قله‌های رفیع عزت، شرف، استقلال و ریشه‌های مستحکم در ژرفای عنبر آمیز این سرزمین الهی هستند.

مدیر کل امور ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی ضمن تبريك و تسليت به خانواده معظم آن شهيدان والامقام، مردم شهید پرور ستان خوزستان و ملت شريف ايران اسلامی بیان داشت: به روح بلند امام بزرگوارمان و خانواده محترم شهيدان، سلام و درود می فرستم كه چنين فرزنداني را در مدرسه عشق و ايثار تربيت كردند تا اسطوره های جاودان تاريخ ايران زمين باشند. از خداوند متعال برای آن عزيزان و تمامی شهيدان راه حق علو درجات را مسالت دارم.

لازم به ذکر است، شهید احمد کایدخورده در ۱۳۶۱/۱۱/۲۱ در سن ۱۷ سالگی در عملیات والفجر مقدماتی، جبهه پاسگاه صَفریه نوار مرزی خوزستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.