jahad_header (5)

شایسته سالاری مدیران در سازمان جهاد کشاورزی خوزستان97/2/16

 

شایسته سالاری مدیران در سازمان جهاد کشاورزی خوزستان

جلسه تبیین و استقرار پروژه ملی تربیت مدیران آینده در سازمان جهاد کشاورزی خوزستان برگزار گردید.

بنا بر گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: با حضور رییس مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت ، رییس سازمان ، مدیران کل ادارات تابعه ، مدیران و معاونین بخش های مختلف سازمان و مدیران جهاد کشاورزی شهرستان ها جلسه تبیین و استقرار پروژه ملی تربیت مدیران آینده در سازمان  تشکیل شد.

رییس مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت در این جلسه گفت: وزارت جهاد کشاورزی در پی خروج نیروهای انسانی و به دنبال آن بازنشستگی مدیران با کمبود مدیر در بخش های مختلف مواجه گردید که به منظور جایگزینی این مدیران ، پروژه تربیت مدیران آینده را به رییس جمهور ارائه داد.

ابوالقاسم ورداسبی  افزود: از سال ۹۵ این پروژه شروع شد و استان خوزستان بیست و نهمین استانی است که این طرح در آن اجرایی می شود.

وی به راه اندازی پردیس ارزیابی مدیران در سازمان جهاد کشاورزی اشاره کرد و اظهار داشت: در صورت موفقیت فرد در ارزیابی ، گواهی شایستگی پست مدیریتی به وی اعطا می گردد و در غیر اینصورت و عدم کسب امتیاز لازم دوره توانمند سازی برای شخص گذاشته می شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی هم در این جلسه گفت: برتری یک جامعه به جامعه دیگر به استفاده از منابعش بستگی دارد و مدیریت منابع انسانی در جوامع موفق و پیشرفته از اهمیت بسیاری برخوردار است.

کیخسرو چنگلوایی با بیان اینکه مدیریت یکی از ارکان مهم تولید است افزود: تأمین امنیت غذایی جامعه وظیفه اصلی سازمان جهاد کشاورزی می باشد و عینی ترین مصداق اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی قابل مشاهده است.

وی به پهناور بودن حوزه جغرافیایی این سازمان نیز اشاره کرد و اظهار داشت: در مجموعه ما ظرفیت های خالی ، پنهان و بالقوه فراوانی وجود دارد که باید به نحو احسن از آن ها استفاده نمود.

چنگلوایی با اشاره به اینکه بین مدیر جوان و یک جوان مدیر تفاوت وجود دارد اضافه کرد: این ارزیابی که طی این پروژه انجام می شود به تنهایی کافی نیست و باید ابزار مورد نیاز نیز در اختیار میدیران قرار گیرد.

 


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.