jahad_header (5)

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی با مردم شهرستان دشت آزادگان دیدار و گفتگو کرد

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی به نمایندگی از رييس جمهور و هیات دولت با حضور در شهرستان دشت آزادگان از نزدیک با مردم و کشاورزان این شهرستان دیدار و گفتگو کرد و در جریان مسائل بخش کشاورزی این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، سید محمد آقامیری ظهر روز جمعه ٨ اردیبهشت‌ماه به نمایندگی از رئیس جمهور و هیات دولت به همراه آقا رضا فتوحی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان و سید رحمت ا... پریچهر رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، با حضور در شهرستان دشت آزادگان با مردم، کشاورزان و دامپروران این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار، تعدادی از بهره‌برداران، تولید کنندگان، کشاورزان و تشکل‌های بخش کشاورزی، شهرستان دشت آزادگان و هویزه به بیان درخواست‌ها و مشکلات خود پرداختند.
شایان ذکر است مردم، مشکلات و درخواست‌های خود را با سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در میان گذاشتند، وی نیز ضمن بررسی مشکلات و مسائل مربوطه بر پیگیری و رفع آنها تاکید کرد.

در پایان این دیدار سرپرست وزارت جهاد کشاورزی به ایراد سخنرانی پرداخت و بصورت جداگانه پاسخگوی مسائل مطرح شده توسط مردم و کشاورزان منطقه بود.

در این ملاقات عمومی، معاون اقتصادی استاندار خوزستان، مدیران جهاد کشاورزی استان و شهرستان دشت آزادگان، فرماندار دشت آزادگان، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیز داری استان و نماینده کشاورزان این شهرستان حضور داشتند.


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.