jahad_header (5)

سازمان امور عشایر یکی از جهادی ترین بخشهای وزارت جهاد کشاورزی و دولت

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان امور عشایر کشور گفت: کارکنان سازمان امور عشایر با کمترین بهره مندی از امکانات، بیشترین خدمت را در سخت ترین شرایط به مناطق دور افتاده عشایری ارائه می کنند که باید قدردان این خدمتگزاران به عشایر باشیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان؛ سیاوش احمدی میرقائد معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان امور عشایر کشور اظهار کرد: سازمان امور عشایر در راستای ایجاد نشاط و افزایش انگیزه در بین همکاران، همزمان با دهه مبارک فجر اقدام به برگزاری اولین جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان امور عشایر و تشکل های عشایری کشور با عنوان مسابقات فوتسال جام شهدای عشایری شهید حاج قاسم سلیمانی به میزبانی اداره کل امور عشایر استان خوزستان کرده است.

وی در ادامه افزود: برگزاری چنین مسابقات ورزشی علاوه بر سلامت جسمانی همکاران موجب بالا رفتن بهره وری در کار و فعالیت آنها نیز می شود.

در ادامه مدیرکل امور عشایر خوزستان عنوان کرد: جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان سازمان امورعشایر و تشکلهای عشایری کشور جام شهدای عشایری شهید حاج قاسم سلیمانی از تاریخ دوم تا پنجم بهمن ماه در شهرستان اهواز درحال برگزاری ست.

وی افزود: درجریان این مسابقات ۱۶ تیم از ادارات کل امور عشایر و تشکل های عشایری سراسر کشور در محل مسابقات حاضر شده و به رقابت با یکدیگر می پردازند.

سید اسکندر موسوی زاده در ادامه با اشاره به اتمام مرحله گروهی این مسابقات گفت: در پایان روز دوم این بازی ها تکلیف ۸ تیم صعود کننده از چهار گروه به مرحله حذفی مشخص شد و طی روزهای آینده مراحل حذفی و نهایی این مسابقات نیز برگزار خواهد شد.

 

 

وی در ادامه یادآور شد: مراسم اختتامیه این دور از مسابقات روز پنجشنبه ۵ بهمن ماه با حضور شایان نادری رئیس سازمان امور عشایر کشور و تنی چند از مسئولان استانی برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، استان های اصفهان و ایلام از گروه یک، استانهای خوزستان و چهارمحال و بختیاری از گروه دو، استانهای  کهگیلویه و بویر احمد و ستاد سازمان از گروه سه و استانهای آذربایجان غربی و لرستان از گروه چهار تیم های صعود کننده از مرحله گروهی این دوره از مسابقات هستند.


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.