jahad_header (5)

سازمان امور اراضی خط مقدم تأمین امنیت غذایی97/11/7

سازمان امور اراضی خط مقدم تأمین امنیت غذایی

مدیر امور اراضی  خوزستان در پیامی۷ بهمن ماه سالروز تأسیس سازمان امور اراضی را تبریک گفت.

بنا به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان:  سازمان امور اراضی کشور در۷ بهمن ماه  ۱۳۷۱ از ادغام تشکیل سازمان اصلاحات ارضی و ستاد مرکزی هیأت های هفت نفره واگذاری زمین تشکیل شد و به عنوان سازمانی مستقل و وابسته به وزارت جهاد کشاورزی با تنوعی از وظایف و ماموریت های حاکمیتی فعالیت می کند .
مدیر امور اراضی خوزستان در پیامی ضمن تبریک این روز گفت: مدیریت امور اراضی استان به صورت پویا در راستای حفظ اراضي كشاورزي، واگذاري و توسعه اراضي و ساماندهي و تثبيت مالكيت اراضی، كاداستر، رفع تداخلات و ...  در جهت مدیریت بر اراضی کشاورزی و توسعه و ساماندهی اراضی در حال فعالیت می باشد.
عبدالکاظم شاچری افزود: مدیریت زمین و حفظ اراضی کشاورزی به عنوان بستر امنیت غذایی و یکی از مهمترین اولویت های کاری دستگاه های ذی نقش در کشور به ویژه وزارت جهاد کشاورزی و سازمان امور اراضی کشور تبدیل شده است.

 شاچری تصریح نمود: سالروز تأسیس سازمان امور اراضی کشور را به همه همکاران به ویژه پیشگامان خط مقدم تأمین امنیت غذایی کشور تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون عزیزان را در  ارائه خدمات شایسته به کشور و مردم از درگاه ایزد منان خواستارم .

 

 


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.