jahad_header (5)

روز ملی راهیان نور، تکریم ارزش‌های حماسی، الهی و انقلابی هشت سال دفاع مقدس

روز ملی راهیان نور، تکریم ارزش‌های حماسی، الهی و انقلابی هشت سال دفاع مقدس

دبیر ستاد جنوب قرارگاه راهیان نور وزارت جهاد کشاورزی گفت: راهیان نور راهیان حیات طیبه اند و پاسداشت ۲۰ اسفند روز ملی راهیان نور، تکریم ارزش های حماسی، الهی و انقلابی هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: سید طاهر موسوی صالحی رئیس اداره امور ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی خوزستان و دبیر ستاد جنوب قرارگاه راهیان نور وزارت جهاد کشاورزی گفت: راهیان نور راهیان حیات طیبه اند تا با الگو پذیری از سبک زندگی شهیدان، ایثارگران و رزمندگان مجاهد و تربیت کادر آینده انقلاب اسلامی و نظام جهانی و تمدن اسلامی به پیشتاز زمینه ساز حکومت مهدوی عجل الله باشند.

وی ضمن اشاره به ۲۰ اسفند ماه و روز ملی راهیان نور اظهار کرد: روز ملی راهیان نور تکریم ارزش‌های حماسی، الهی و انقلابی هشت سال دفاع مقدس است و این راهبرد مهمی است که با تقویت آن می‌توان به انتقال تاریخ و فرهنگ دفاع مقدس به نسل آینده و سایر ملت ها به عنوان مهمترین ابزار فرهنگی در توسعه پایدار کشور و مقابله با تهاجم دشمن تکیه کرد.

موسوی صالحی با بیان این که همایش روز ملی راهیان نور با حضور سردار میری رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور در خرمشهر برگزار می‌شود گفت: غرفه دستاوردهای جهاد در دوران دفاع مقدس در یادمان اروندکنار و فتح المبین شوش برپا شده است.

دبیر ستاد جنوب قرارگاه راهیان نور وزارت کشاورزی به استقرار ۲۰ راوی از تاریخ یکم تا ۲۹ اسفندماه در یادمان های هویزه، فتح المبین، اروندکنار، دهلاویه و فکه اشاره و عنوان کرد: این تعداد راوی برای روایت‌گری اقدامات ستاد پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد در طول هشت سال دفاع مقدس در این یادمان ها مستقر هستند.


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.