jahad_header (5)

روابط عمومی قلب تپنده، نماد و ویترین فعالیت های یک سازمان

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی ضمن حضور در روابط عمومی سازمان و تقدیر از همکاران این مجموعه گفت: روابط عمومی قلب تپنده، نماد و ویترین فعالیت‌های یک سازمان است.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالامیر رجب پور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان با حضور در جمع همکاران مجموعه روابط عمومی از تلاش های خالصانه آنها تقدیر کرد.
حجت الاسلام و المسلمین رجب پور در جمع همکاران روابط عمومی با بیان این مطلب که ما یک خانواده هستیم اظهار کرد: روابط عمومی قلب تپنده، ویترین و نماد فعالیت‌های یک سازمان است.
وی با بیان این مطلب که وظیفه ما در قبال مسئولیتی که بر عهده ما گذاشته شده است بسیار سنگین است بیان داشت: ما باید وظیفه خود را به شکل مطلوب و به نحو احسن انجام دهیم تا زحمات تمام کسانی که برای اعتلای بخش کشاورزی زحمت میکشند از کشاورز و دامدار گرفته تا همکاران ما در سازمان به نمایش گذاشته شود.
وی به نقاط قوت موجود در سازمان اشاره و اظهار کرد: باید تولید محتوا و انتشار اخبار با اهتمام کامل انجام شود که خوشبختانه با دقت نظر و نگاه دقیقی که در مجموعه روابط عمومی سازمان وجود دارد این مهم به بهترین شکل انجام می شود.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه همچنین تصریح کرد: گاهی انعکاس کوچکترین فعالیت های مثبت می‌تواند باعث تزریق امید در جامعه باشد که با تلاش مجموعه روابط عمومی سازمان و کار کارشناسی این عزیزان اخبار امیدبخش و فعالیت های سازمان به بهترین شکل ممکن منعکس می‌شود.
وی گفت: امروزه تهیه و بازنشر محتوا و اخبار از اهمیت بسزایی برخوردار است که این مهم در روابط عمومی سازمان با بهره گرفتن از توانمندی و تخصص همکاران علی الخصوص بانوان این مجموعه با دقت نظر، نظم پذیری و ظرافت بالایی که دارند بیش از پیش محقق شده است.
حجت الاسلام و المسلمین رجب پور در خاتمه از زحمات، تلاش ها و مساعدت های مجموعه روابط عمومی با سایر بخش های سازمان تقدیر کرد و بیان داشت: امیدوارم خداوند متعال پاداش این تلاش‌ها را رضایتمندی و خشنودی آقا امام زمان (عج) قرار دهد.


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.