jahad_header (5)

رعایت همه اصول بهداشتی در سازمان جهاد کشاورزی تا شکست کامل کرونا

رعایت همه اصول بهداشتی در سازمان جهاد کشاورزی تا شکست کامل کرونا

معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان جهاد کشاورزی استان بر جدی گرفتن اصول و رعایت همه موارد بهداشتی برای حفظ جان کارمندان و ارباب رجوع تا از بین رفتن کامل کرونا تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: معاون توسعه و مدیریت منابع گفت: با آغاز شیوع بیماری  کرونا از اواخر بهمن ماه سال گذشته پیرو مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا سازمان و ادارات جهاد  کشاورزی در شهرستان ها مکلف به رعابت پروتکل های بهداشتی شدند.

محمد حسن انصاری افزود : در همین راستا توزیع الکل، ماسک، مواد ضدعفونی و دستکش بین کارکنان صورت گرفت  همچنین با توجه به وضعیت های اعلام شده دورکاری کارکنان  درنظر گرفته شد.

وی با اشاره به بند های  الف  ب و ج ماده ۹ قانون رسیدگی به تخلفات اداری در خصوص عدم رعایت پروتکل ها و استفاده از ماسک اظهار داشت: در صورتیکه کارمندی برای بار اول از قانون تخطی می کرد اخطار کتبی و درج در پرونده در صورت تکرار در بار دوم توبیخ کتبی و درج در پرونده ، برای بار سوم کسر یک سوم از حقوق و فوق العاده به مدت حداکثر یک ماه ، برای بار چهارم کسر یک سوم حقوق و فوق العاده به مدت حداکثر سه ماه و برای بار پنجم انفصال موقت خدمت حداقل به مدت سه ماه برای وی در نظر گرفته می شد.

انصاری با بیان اینکه سازمان جهاد کشاورزی به صورت روزانه با تعداد زیادی مراجعه کننده از قشرهای مختلف در ارتباط است تصریح نمود: میز خدمت و استفاده از اپلیکشین ماسک برای تماس کمتر ارباب رجوع و کارمندان راه اندازی شد ضمن آنکه از حائل  پلاستیکی نیز بدین منظور استفاده گردید.

وی در پایان بر جدی گرفتن اصول و رعایت همه موارد بهداشتی برای حفظ جان کارمندان و ارباب رجوع تا از بین رفتن کامل کرونا تاکید کرد.

  


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.